Xavi Simons

De verwachtingen waren denk ik iets te hoog maar ik weet zeker dat dit er eentje voor de toekomst is. Ik heb ook wat wedstrijden van PSG in de youth league tegen onder andere Man City gezien. Hij is technisch en in de combinatie echt heel erg goed.
Dat laatste hoop ik dan, want gisteren ging hij toch ook 2 keer onterecht alleen door, terwijl hij gewoon had moeten afleggen op resp. Saibari en Ledezma.
 
Dat laatste hoop ik dan, want gisteren ging hij toch ook 2 keer onterecht alleen door, terwijl hij gewoon had moeten afleggen op resp. Saibari en Ledezma.
Bij die goal bijvoorbeeld? Ik weet niet hoe goed hij met zijn links is maar dit zag er zelfverzekerd en beheerst uit, prima als hij dan zit
 
Dat laatste hoop ik dan, want gisteren ging hij toch ook 2 keer onterecht alleen door, terwijl hij gewoon had moeten afleggen op resp. Saibari en Ledezma.
Ja, dat was eigenlijk wat mij daar meer opviel dan de acties die we tot dusver bij PSV hebben gezien. Mooie Joey Veerman achtige balletjes. Ik kreeg tegen Eindhoven en gisteren ook weer de indruk dat hij dingen wil forceren. Zal waarschijnlijk wel te maken met hoe weinig kansen hij in het verleden kreeg bij PSG en Barca.
 
Ja, dat was eigenlijk wat mij daar meer opviel dan de acties die we tot dusver bij PSV hebben gezien. Mooie Joey Veerman achtige balletjes. Ik kreeg tegen Eindhoven en gisteren ook weer de indruk dat hij dingen wil forceren. Zal waarschijnlijk wel te maken met hoe weinig kansen hij in het verleden kreeg bij PSG en Barca.
Dus niet geschikt tegen Monaco. We moeten als team opereren daar passen geen ego's tussen.
 
Iemand met de techniek en het vertrouwen om langs een keeper te dribbelen is toch wel mooi om weer eens te zien. Het is even geleden dat wij een speler hadden die dat kon.
 
Speelde tegen Emmen voor het eerst in zijn carrière een competitiewedstrijd van de eerste t/m de laatste minuut. Ondanks dat hij zal moeten knokken met Til en Guti (in dat geval Veerman verder naar voren) om speelminuten is dat natuurlijk waarvoor hij naar Eindhoven is gekomen. Hij viel me zeker niet tegen, als hij het goed blijft doen is het ook echt een keuze voor een bepaald type speler dat op 10 nodig is, ook afhankelijk van de tegenstander, in plaats van alleen wie de beste is.
 
Wat een heerlijk interview weer. Wil gewoon lekker spelen, hard werken en straalt helemaal als hij het heeft over het leren van Luuk en Ruud. Weet dat ie nog genoeg moet leren en werkt knetterhard. En dan zie je daarna Ruud stralen die zeer onder de indruk is van hoe hard Simons werkt en traint. Heerlijk.
 
Als een gelimiteerde transfersom of een terugkoopoptie de enige manier was om hem binnen te hengelen dan ben ik daar oké mee. Geweldig talent met tot nu toe ook een goed rendement.
 
Als een gelimiteerde transfersom of een terugkoopoptie de enige manier was om hem binnen te hengelen dan ben ik daar oké mee. Geweldig talent met tot nu toe ook een goed rendement.
Ik niet, want dan kan je nooit doorgroeien als PSV zijnde. Je moet financieel gewoon klappers maken anders zak je steeds verder weg. Kan me ook niet voorstellen dat er bij een., transfervrije; speler een terugkoop clausule instaat. En een gelimiteerd bedrag van 4 miljoen al helemaal niet, bij Sangare staat er een gelimiteerd bedrag in van 37 miljoen en dan zullen ze bij Simons er 4 miljoen inzetten lijkt mij heel raar.
 
Waarom niet wanneer hij bv alleen maar minuten in jPSV most maken kan hij voor weinig makkelijk weg. Bij een gelimiteerde transfersom is hij niet verplichte te vertrekken wanneer een club dat bedrag biedt. Ook kan dit dus bij verlenging/verbeteren contract gewoon veranderen.
Als een club die 4 miljoen biedt en Xavi ziet het wel zitten, moet PSV hem wel laten gaan voor 4 miljoen, JdJ heeft mij nog niet overtuigd maar ik kan me er niets bij voorstellen dat hij bij een speler met zoveel potentieel 4 miljoen erin zet. Dit contract zou alleen maar gunstig zijn voor Simons, 4 miljoen is helemaal niets in deze tijd, we kochten van de week een speler voor de A1 voor 750.000.
 
Waarom niet wanneer hij bv alleen maar minuten in jPSV most maken kan hij voor weinig makkelijk weg. Bij een gelimiteerde transfersom is hij niet verplichte te vertrekken wanneer een club dat bedrag biedt. Ook kan dit dus bij verlenging/verbeteren contract gewoon veranderen.
Als (en dat is mi een hele grote als) Simons zelf een dergelijke clausule heeft laten opnemen, nl relatief goedkoop terug naar PSG, dan zou ik, mits hij zo door gaat in de winter al zijn contract openbreken zodat de clausule er uit kan. Wil Simons graag naar PSG dan kan je evt de clausule opnemen dat als club A bedrag x biedt PSG bij hetzelfde bod voorrang heeft.
 
Als (en dat is mi een hele grote als) Simons zelf een dergelijke clausule heeft laten opnemen, nl relatief goedkoop terug naar PSG, dan zou ik, mits hij zo door gaat in de winter al zijn contract openbreken zodat de clausule er uit kan. Wil Simons graag naar PSG dan kan je evt de clausule opnemen dat als club A bedrag x biedt PSG bij hetzelfde bod voorrang heeft.
Zou je kunnen doen, maar zie daar het nut niet van, als bij een gelijkwaardig bod Simons zelf zegt dat hij naar PSG wil heeft PSV in principe niks te zeggen.
 
Zou je kunnen doen, maar zie daar het nut niet van, als bij een gelijkwaardig bod Simons zelf zegt dat hij naar PSG wil heeft PSV in principe niks te zeggen.
Heb jij ook weer een punt, ging mij vooral om een eventuele huidige clausule te verwijderen ;)
 
Als die clausule er is komt het mi niet uit het kamp Simons maar heeft PSV die zelf afgesproken met PSG. Ik betwijfel overigens ook of het in het contract staat of niet gewoon een gentleman's agreement is. Waarom? De Parijzenaren waren in de overtuiging dat hij daar zou verlengen om hem vervolgens te verhuren. PSV denkt lange termijn en wil de relatie met PSG niet onwerkbaar maken want je weet nooit of je in de toekomst nog zaken moet doen en om de hele relatie op het spel te zetten voor een jonge speler waarvan je ook nog moet afwachten hoe en wat, tsja, op die fiets denk ik dat PSV heeft gehandeld mocht er daadwerkelijk een clausule instaan of op andere wijze zijn afgesproken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan