Willem II - PSV | Donderdag 25 april | Eindstand 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zucht. Mark's sterspeler en koning balverlies, mag weer eens blijven staan.

Weer met De Jong lopen kutten door hem op 10 te zetten. Welke idioot verzint dat toch. Niet de kwaliteiten ervoor, niet het voetballendvermogen voor. Ongelooflijk, je zal maar Pereiro heten en je bent nu gewoon derde(!) keus achter De Jong en Ihattaran. Vreselijk voor die jongen. Malen heeft wederom weer de rad van fortuin gewonnen.

Eigenwijze zak stront.
 
Het begint me zo langzaam aan steeds minder te boeien. Middelmatige bedoeling week in, week uit.
 
We hebben gewoon hele middelmatige middenvelders. Wie je ook opnoemt. Is Rosario beter dan...…., is Sadilek beter dan...., is Ihataren beter dan..., We hebben aanvallende middenvelders nodig die assist kunnen geven en goals kunnen maken. Ik zie werkelijk weinig PSV-ers van afstand schieten. We frotten door tot aan de goal en verliezen dan het overzicht. Met Malen ben ik wel blij, want die heeft nog eens een individuele actie in huis en is doelgericht. Mogen Lozano en Bergwijn ook eens iets dergelijks hebben dan kan het goedkomen. En Luuk blijft een goede kopper. Maar dat middenveld, oei oei oei.
 
Het boeit me eigenlijk niet wie er staat. Rosario, Hendrix of Sadilek. Maar niet 2 van deze 3 spelers. Dat domme gecontroleer..... Misschien moet Mark iets minder van schoonpapa aannemen, want die vond 't ook altijd lekker om met 2 controleurs te spelen. 1 controleur + Guti + Pereiro en Luuk gewoon lekker in de spits. Lozano en Gakpo op de vleugels. Zo moeilijk is het niet, maar Mark vindt natuurlijk dat het geweldig draait, want we verliezen in ieder geval niet veel wedstrijden. Tipje: Gelijkspelen is ook verliezen mark!
 
Ben een beetje klaar met dat vriendjespolitiek van Van Bommel.
Gutierrez is 10x beter dan elke middenvelder die er nu opstaat.
Rosario vind ik 100x niks, Sadilek heeft helemaal niets laten zien dit jaar, en Luuk de Jong op 10, ja dat werkte ook echt fantastisch tegen ADO zeg.
Malen in de spits vind ik ook belachelijk, daar moet gewoon Luuk staan.
 
De selectie kan volgend seizoen een heel stuk kleiner zie ik. Het zijn telkens dezelfde spelers ongeacht of ze in vorm zijn.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan