Wielrennen

Hij lag zo vreemd op de grond, dat je meteen kon zien dat het serieus mis was. Hij is nog gereanimeerd en weer een paar keer weggezakt en uiteindelijk bezweken. In en in triest.
Ja, heel sneu. Hadden ze ook de wedstrijd moeten stoppen?
 
Ja, heel sneu. Hadden ze ook de wedstrijd moeten stoppen?
Nee, want hij was op dat moment nog in leven. Er vallen zo vaak renners uit tijdens zo'n zware koers.
Hij overleed 's avonds rond half elf geloof ik? Dan kun je moeilijk 's middags al een koers gaan stilleggen.
 
Nee, want hij was op dat moment nog in leven. Er vallen zo vaak renners uit tijdens zo'n zware koers.
Hij overleed 's avonds rond half elf geloof ik? Dan kun je moeilijk 's middags al een koers gaan stilleggen.
Reanimeren komt natuurlijk minder vaak voor. Maar ik denk ook dat doorrijden het beste was.
 
Ik vind de berichtgeving wel erg vaag..
Kreeg hij nou een hartaanval op de fiets of kreeg hij die na de valpartij?
Ik had begrepen dat hij zwaar gevallen was en toen pas buiten westen raakte..

Al met al, in en in triest natuurlijk..
Zo'n jonge gozer.. :rolleyes:
 
Ik vind de berichtgeving wel erg vaag..
Kreeg hij nou een hartaanval op de fiets of kreeg hij die na de valpartij?
Ik had begrepen dat hij zwaar gevallen was en toen pas buiten westen raakte..

Al met al, in en in triest natuurlijk..
Zo'n jonge gozer.. :rolleyes:
Als je de beelden ziet, lijkt het alsof hij al 'weg' is, want hij rijdt gewoon rechtdoor tegen die zanddijk.
 
Ik vind de berichtgeving wel erg vaag..
Kreeg hij nou een hartaanval op de fiets of kreeg hij die na de valpartij?
Ik had begrepen dat hij zwaar gevallen was en toen pas buiten westen raakte..

Al met al, in en in triest natuurlijk..
Zo'n jonge gozer.. :rolleyes:

Als je de beelden ziet, lijkt het alsof hij al 'weg' is, want hij rijdt gewoon rechtdoor tegen die zanddijk.

Het is maar de vraag of de oorzaak ooit bekend wordt.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180409_03453872
 
Waalse pijl winnaars:
Anna van der Breggen voor de 4de keer achter elkaar.
Julian Alaphilippe, Valverde werd verrassend 2de.
 
Laatst bewerkt:
Karsten Kroon kan blijkbaar ook toegevoegd worden aan het lijstje zondaars: https://www.ad.nl/wielrennen/de-bijzondere-bekentenis-van-karsten-kroon~a27d2e41c/

Overigens: ik vind "Journalist" Thijs Zonneveld een enorm pedant kutventje. Met z'n berg.
Ja, die wordt steeds pedanter. Jammer, hij begon best leuk.

Overigens kunnen we niet verrast zijn dat er weer een wielrenner "betrapt" is. In die generatie reed iedereen met doping. Ik vind dat Erik Dekker wel eens een boekje open kan gaan doen!
 
Ja, die wordt steeds pedanter. Jammer, hij begon best leuk.

Overigens kunnen we niet verrast zijn dat er weer een wielrenner "betrapt" is. In die generatie reed iedereen met doping. Ik vind dat Erik Dekker wel eens een boekje open kan gaan doen!

Dat wordt een flink boek lijkt me.
 
Ik zeg het niet vaak maar ik hoop dat Froome kei kei kei hard op z'n bek valt in de Giro. Het is bewezen dat hij heeft vals gespeelt d.m.v. doping maar toch mag hij doodleuk meerijden. Zo krom.
 
Het begin is al gemaakt, bij het verkennen van het parcours is hij onderuit gegaan.

Froome zou zijn gevallen toen hij over een putdeksel reed en heeft behoorlijke schaafwonden.
Hadden ze het putdeksel maar verwijderd dan was hij in het riool gevallen. ;P
 
Terug
Bovenaan Onderaan