Wielrennen

Vierduizend agenten ingezet bij Giro-start in Jeruzalem

https://www.ed.nl/giro/vierduizend-agenten-ingezet-bij-giro-start-in-jeruzalem~ae899d14/

De start van de Giro d'Italia in Israël heeft nogal wat voeten in aarde. Vierduizend agenten worden de komende drie dagen ingezet om het evenement veilig te laten verlopen.
Het ministerie van toerisme rekent op 10.000 bezoekers. De totale kosten van het evenement in Israël bedragen 27,6 miljoen euro.


De gekte voorbij. :maniac:
 
Vierduizend agenten ingezet bij Giro-start in Jeruzalem

https://www.ed.nl/giro/vierduizend-agenten-ingezet-bij-giro-start-in-jeruzalem~ae899d14/

De start van de Giro d'Italia in Israël heeft nogal wat voeten in aarde. Vierduizend agenten worden de komende drie dagen ingezet om het evenement veilig te laten verlopen.
Het ministerie van toerisme rekent op 10.000 bezoekers. De totale kosten van het evenement in Israël bedragen 27,6 miljoen euro.


De gekte voorbij. :maniac:
Da's 1 agent op 2,5 bezoekers.
 
Elia Viviani wint de 2e etappe in een massasprint. Alweer een overwinning voor Quick Step.
 
Viviani heeft zondag ook de 3e etappe gewonnen.
Tim Wellens wint vandaag de 4e etappe.
Froome verliest vandaag 19 seconden aan Tom Dumoulin en Rohan Dennis. :)
 
Van Dennis wel een knappe finish.

Froome fietst blijkbaar niet zo hard zonder cortisonen?
 
Van Dennis wel een knappe finish.

Froome fietst blijkbaar niet zo hard zonder cortisonen?

Volgensmij komt die achterstand omdat 6 km voor het einde er een versmalling in de weg was, waardoor er een renner viel. Deze val zorgde ervoor dat het peloton in 2 brak. Froom zat denk ik in het achterste peloton.
 
Ik volg het niet zo (obviously) maar dacht dat Froome vanwege doping in de tour geschorst was?
Mag hij nu toch ineens wel in italie rijden dan? Of is ie nog onschuldig omdat ie in hoger beroep kon?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vandaag voor het eerst in hele lange tijd ook maar weer eens op de fiets gestapt om een rondje te trappen in de buitenlucht. Na alle commotie over helmplicht, vingers uit, danwel op steken, weggedrag etc. vond ik het wel weer eens mooi om sfeer te gaan proeven op de openbare weg.
Een mooi tochtje van iets meer dan 53 km met een gemiddelde van 33.6km/u (geen helm waardig) heeft de liefde voor het buiten fietsen -itt binnen op de rollenbank- wel weer wat aangewakkerd. Dopingvrij, in principe...;P
 
Ik ben vandaag voor het eerst in hele lange tijd ook maar weer eens op de fiets gestapt om een rondje te trappen in de buitenlucht. Na alle commotie over helmplicht, vingers uit, danwel op steken, weggedrag etc. vond ik het wel weer eens mooi om sfeer te gaan proeven op de openbare weg.
Een mooi tochtje van iets meer dan 53 km met een gemiddelde van 33.6km/u (geen helm waardig) heeft de liefde voor het buiten fietsen -itt binnen op de rollenbank- wel weer wat aangewakkerd. Dopingvrij, in principe...;P

Met helm?
 
Chaves komt als eerst over de streep samen met zijn ploeggenoot Simon Yates. Simon Yates nu in het roze met 16 seconde voorsprong op Tom Dumoulin. Gesink en Sam Oomen zaten in de kopgroep maar hielpen uiteindelijk hun kopmannen Bennett en Dumoulin.

Top 10 van het klassement:
  1. Yates 22,46,03
  2. Dumoulin +0,16
  3. Chaves +0,26
  4. Pozzovivo +0,43
  5. Pinot +0,45
  6. Dennis +0,53
  7. Bilbao +1,03
  8. Froome +1,10
  9. Bennett +1,11
  10. Aru +1,12
 
Terug
Bovenaan Onderaan