Wielrennen

Akkefietje met wat overlastgevers
Tja…. Veel vragen in deze. Maar je moet je handen thuis laten natuurlijk. Leg eerder de schuld bij de bond die hem op een kamer legt naast een gezin… huur een volledige verdieping af man! En als dat niet lukt leg daar dan iemand neer die niet hoeft te fietsen. En mvdp had gewoon naar de bondscoach moeten lopen na een half uur en moeten zeggen ik slaap op jou kamer en jij op de mijne
 
Tja…. Veel vragen in deze. Maar je moet je handen thuis laten natuurlijk. Leg eerder de schuld bij de bond die hem op een kamer legt naast een gezin… huur een volledige verdieping af man! En als dat niet lukt leg daar dan iemand neer die niet hoeft te fietsen. En mvdp had gewoon naar de bondscoach moeten lopen na een half uur en moeten zeggen ik slaap op jou kamer en jij op de mijne
Zal ook wel met een sisser aflopen. Hij heeft een van die troelaatjes een duwtje gegeven
 
Tja…. Veel vragen in deze. Maar je moet je handen thuis laten natuurlijk. Leg eerder de schuld bij de bond die hem op een kamer legt naast een gezin… huur een volledige verdieping af man! En als dat niet lukt leg daar dan iemand neer die niet hoeft te fietsen. En mvdp had gewoon naar de bondscoach moeten lopen na een half uur en moeten zeggen ik slaap op jou kamer en jij op de mijne
Koos Moerenhout is bondscoach. De NOS heeft hem gevraagd waarom Van der Poel op een andere verdieping lag.
Van der Poel was wat verkouden geweest en was eerst ingedeeld om bij een ploegmaat te slapen op dezelfde verdieping als de hele ploeg lag.
Van der Poel sliep op een kamer samen met zijn vriendin. Als Van der Poel tegen Moerenhout zou zeggen wat jij hierboven schrijft dan had Koos zeker ja gezegd, mits de vriendin van Van der Poel daar ook zou blijven natuurlijk. ;)
Maar serieus. Van der Poel had ook naar de ploegleiding kunnen stappen of naar de receptie van het hotel om in te grijpen. Maar dat is natuurlijk achteraf met de wetenschap van nu en wat er verteld wordt door de betrokkenen. We weten niet alle details van wat er precies gebeurd is, maar dat dit heel vervelend is voor Van der Poel is wel duidelijk. Van der Poel greep zelf in en heeft de ploegleiding pas op de hoogte gesteld toen "het kwaad" al geschied was.
 
Koos Moerenhout is bondscoach. De NOS heeft hem gevraagd waarom Van der Poel op een andere verdieping lag.
Van der Poel was wat verkouden geweest en was eerst ingedeeld om bij een ploegmaat te slapen op dezelfde verdieping als de hele ploeg lag.
Van der Poel sliep op een kamer samen met zijn vriendin. Als Van der Poel tegen Moerenhout zou zeggen wat jij hierboven schrijft dan had Koos zeker ja gezegd, mits de vriendin van Van der Poel daar ook zou blijven natuurlijk. ;)
Maar serieus. Van der Poel had ook naar de ploegleiding kunnen stappen of naar de receptie van het hotel om in te grijpen. Maar dat is natuurlijk achteraf met de wetenschap van nu en wat er verteld wordt door de betrokkenen. We weten niet alle details van wat er precies gebeurd is, maar dat dit heel vervelend is voor Van der Poel is wel duidelijk. Van der Poel greep zelf in en heeft de ploegleiding pas op de hoogte gesteld toen "het kwaad" al geschied was.
Precies, leek mij een simpele oplossing.
 
Zal ook wel met een sisser aflopen. Hij heeft een van die troelaatjes een duwtje gegeven
Als redditor zou ik zeggen ESH. Hij moet beter weten. De kinderen waren irritant. Waar waren de ouders?

Ik schok wel toen ik het artikel las. Ik dacht dat het ging om kinderen van 5 of zo. 10 jaar... Dan mag je wel beter weten.
 
Als redditor zou ik zeggen ESH. Hij moet beter weten. De kinderen waren irritant. Waar waren de ouders?

Ik schok wel toen ik het artikel las. Ik dacht dat het ging om kinderen van 5 of zo. 10 jaar... Dan mag je wel beter weten.
O, ik dacht dat het van die fangirls bakvissen waren. Verkeerd gelezen dan..
 
Maar serieus. Van der Poel had ook naar de ploegleiding kunnen stappen of naar de receptie van het hotel om in te grijpen. Maar dat is natuurlijk achteraf met de wetenschap van nu en wat er verteld wordt door de betrokkenen.

Ik ga als er lawaai is op de gang echt niet meteen het hotel management bellen. Ik denk dat Van Der Poel gewoon ging kijken en wat woorden werden gewisseld en hij de persoon een duw gaf.
 

Wielerlegende Cipollini moet drie jaar de cel in voor mishandelen van ex-vrouw

link

Mario Cipollini is maandag veroordeeld tot een celstraf van drie jaar. De voormalig toprenner is door de rechter schuldig bevonden aan het mishandelen van zijn ex-vrouw.

o.O
"Super Mario" "Il Magnifico" ("De Schitterende") en "Il Re Leone" ("De Leeuwenkoning") gaat de bak in.
 

Mathieu van der Poel vrijgesproken​

link

Mathieu van der Poel is in hoger beroep vrijgesproken van de mishandeling van twee tienermeisjes vlak voor het WK op de weg in Australië. Dat meldt zijn advocaat Michael Bowe op ABC News.
 

Mathieu van der Poel vrijgesproken​

link

Mathieu van der Poel is in hoger beroep vrijgesproken van de mishandeling van twee tienermeisjes vlak voor het WK op de weg in Australië. Dat meldt zijn advocaat Michael Bowe op ABC News.
Zo, dat kost je dan een mooi WK.
 
Mathieu van der Poel is wereldkampioen veldrijden en Wout van Aert is 2e.
Van der Poel verrast Van Aert en trekt de sprint hard aan. Van Aert komt niet meer in het wiel.
Ze hebben beiden vrijwel de hele wedstrijd als duo aan kop gereden en de wedstrijd gemaakt.
 
Was weer een mooi potje van Aert/van der Poel.

Tactisch weer heel sterk van van der Poel. Niet aanvallen op dé plek waar hij beter/sterker was. Een keer of drie wel doen en dan op het moment suprême het juíst níet doen.

Mooie reactie van van Aert. Dat hij het dusdanig niet verwacht had dat hij er daarom niet klaar voor was in de sprint. Hij had nooit gedacht op kop te liggen op het begin van het asfalt. En als de sprint te langzaam begint, wint vd Poel. Hij wist het en het gebeurde toch, want hij was er met zijn hoofd niet meer bij.
Dat hij toegaf het zo verprutst te hebben, maar beter gezegd: hoe goed vd Poel het deed.

Ik vind dat nou een mooie reactie van zo’n topsporter, net na een race die je net hebt verloren.

En…ik denk dat ik die tweestrijd zeker zo bijzonder mooi vind omdat er geen idiote derde partij bij betrokken is, genaamd ‘arbitrage.’
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan