Wielrennen

Krijg bij jou altijd het gevoel dat je een soort van forum Mart Smeets wil zijn. Klopt dat? :maniac:

Ik lees het ook in zijn stijl.

Ik vind dit eigenlijk wel heel leuk om te lezen. Waarbij het me verder niet uitmaakt of je dat positief of negatief bedoelt.

Mart Smeets. Tsja. De journalist die iedereen die iets tegen Lance Armstrong had kapittelde. Samen met Erwin Winkels.
Om daarna, allebei, de ‘ich habe es nicht gewusst-kaart’ te trekken. Ik vond dat te makkelijk. Dus nee, ik schrijf niet met het idee iemand te willen zijn, zeker niet Mart Smeets.

Ik hoop alleen dat ik je nu niet een illusie armer heb gemaakt. Heb ik je een illusie armer gemaakt? Nee, want blijf lezen hoe je het zelf lezen wilt. Prima. Heb je mijn zegen? Mijn zegen heb je.

Edit: Het boekje ‘De Kopgroep’ van Smeets vond ik alleraardigst.
 
Laatst bewerkt:
Jay Vine wint de 6de etappe in de Vuelta.
Remco Evenepoel rijd een geweldige etappe, mede dankzij goed werk van Julian Alaphilippe, en pakt het rood. Hij is de 6 drager van de rode trui deze Vuelta en heeft al een voorsprong van ander halve minuut op Roglic.

Benieuwd hoe ver Evenepoel kan komen deze Vuelta.
 
Jay Vine wint de 6de etappe in de Vuelta.
Remco Evenepoel rijd een geweldige etappe, mede dankzij goed werk van Julian Alaphilippe, en pakt het rood. Hij is de 6 drager van de rode trui deze Vuelta en heeft al een voorsprong van ander halve minuut op Roglic.

Benieuwd hoe ver Evenepoel kan komen deze Vuelta.
Ik verwacht dat hij de finish haalt in Madrid op 11 september. ;)
 
Remco Evenepoel wint met overmacht de tijdrit in de Vuelta.
48 seconden voor Roglic.

In het algemeen klassement heeft Evenepoel nu 2'41" voorsprong op Roglic die op de 2e plaats staat.
 
Binnen een minuut 40 seconden eraf. Met nog bijna 27 kilometer. Helaas. Dit soort ontsnappingen mislukken 19 van de 20 keer..
 
Terug
Bovenaan Onderaan