Wielrennen

Bij de NOS werd vermeld dat er al langer geruchten zijn omtrent deze ploeg, maar niets concreets aangetoond is

Ik vertrouwen ze net zoals de uae ploeg, helemaal niet. Uit het niets zo presteren geloof ik gewoon niet. Net als ik niet geloof dat Froome zonder doping rond rijdt.
 
Nou Poels is niet wakker. Als Alaphilippe als 1e boven de Tourmalet komt en ook de etappe wint is hij de bollen kwijt.
Daar is Mohoric voor mee, denk ik. Maar het zal niet meevallen. Want Pogacar pakt bij winst etappe zo ook de bollentrui.
 
Poels stond vroeger bekend als het grootste klimtalent van Nederland. Daarnaast heeft hij Luik-Bastenaken-Luik gewonnen en finishte al een keer als 26e (2019) en 28e (2016) in de Tour.
Dus die heeft echt wel een motortje.
 
Poels stond vroeger bekend als het grootste klimtalent van Nederland. Daarnaast heeft hij Luik-Bastenaken-Luik gewonnen en finishte al een keer als 26e (2019) en 28e (2016) in de Tour.
Dus die heeft echt wel een motortje.
Ondanks zijn 10 punten wordt het wel lastig met die sloot punten die boven op Luz Ardiden ligt te wachten.
 
Pogacar wint de etappe voor Vingegaard en Carapaz.
Poels wint dus niet de bolletjestrui. Die is voor Pogacar.
 
Poels stond vroeger bekend als het grootste klimtalent van Nederland. Daarnaast heeft hij Luik-Bastenaken-Luik gewonnen en finishte al een keer als 26e (2019) en 28e (2016) in de Tour.
Dus die heeft echt wel een motortje.
Hij was meesterknecht van Froome bij Sky toen die de Tour won.
Jammer dat de bolletjestrui net aan zijn neus voorbijgaat.
Pogacar heeft net zoals vorig jaar de Gele trui de Witte trui en de Bolletjestrui.
 
Klopt. Gewoon ook dom van Poels. Had gewoon in een groepje voorin moeten zitten.
Was de kans groter geweest.
Als Pogacar de etappe wint en 40 punten krijgt op de laatste berg dan is Poels sowieso kansloos. Poels heeft er alles aan gedaan wat in zijn macht lag, maar Pogacar klimt veel gemakkelijker.

Gewoon in een groepje voorin zitten is gemakkelijker getypt dan het op de fiets verwezenlijken. :cautious: Ga op de fiets zitten en probeer maar eens zo'n berg op te rijden. ;)
 
Als Pogacar de etappe wint en 40 punten krijgt op de laatste berg dan is Poels sowieso kansloos. Poels heeft er alles aan gedaan wat in zijn macht lag, maar Pogacar klimt veel gemakkelijker.

Gewoon in een groepje voorin zitten is gemakkelijker getypt dan het op de fiets verwezenlijken. :cautious: Ga op de fiets zitten en probeer maar eens zo'n berg op te rijden. ;)

Zie post #2.265 :sneaky:
 
Zulke jongens zijn gewoon leuk om naar te kijken. McEnroe, Zlatan, Materazzi, Vinny Jones, je weet gewoon er gaat wat gebeuren.
Sagan is ook zo'n karakter. Op een iets andere manier.. jammer dat hij de laatste twee seizoenen pech heeft met blessures enzo. Heerlijk die interviews met hem. Wheelies doen tijdens een etappe.. maar wel presteren.. genieten
 
Terug
Bovenaan Onderaan