Wielrennen

Mooi slot van de koers. Hoop dat het bij de heren net zomooi wordt. Wie er wint maakt me niet heel veel uit. Mollema raakt niet gemotiveerd van het parcours, vertelde hij. Dus laten we maar niet inzeten op Nederlands succes.

Inderdaad. Als een Nederlandse renner zou winnen zou dat een enorme verrassing zijn.
Julian Alaphilippe, Wout van Aert, Primoz Roglic zijn de grootste favorieten.
 
Demi Vollering wint L-B-L bij de dames. Hoezo Nederlandse overheersing? Van Vleuten 2e en van der Breggen (die zich volledig wegcijferde voor ploeggenote Vollering) 5e, Vos 6e en Brand 9e.
 

Jakobsen teleurgesteld in Groenewegen door uitblijven excuses bij ontmoeting

link

:eek: o.O

I would like to set the record straight, though: Dylan has not offered a personal apology and he has not shown willingness to take any responsibility for his actions. I still would like to reach an understanding with Dylan, but it takes two to tango.
FabioJakobsenFabioJakobsen18:03 - 6 mei 2021
Door: NU.nl

Ongelooflijk. :FP: Dylan Groenewegen is een egocentrische hork. :braak:
 

Jakobsen teleurgesteld in Groenewegen door uitblijven excuses bij ontmoeting

link

:eek: o.O

I would like to set the record straight, though: Dylan has not offered a personal apology and he has not shown willingness to take any responsibility for his actions. I still would like to reach an understanding with Dylan, but it takes two to tango.
FabioJakobsenFabioJakobsen18:03 - 6 mei 2021
Door: NU.nl

Ongelooflijk. :FP: Dylan Groenewegen is een egocentrische hork. :braak:
Vreemd. De kranten hebben toch geschreven over allerlei ontmoetingen en gesprekken tussen de 2?
 
Yates - Sagan - Cepeda voorspeld voor de giro (winnaar - punten - berg).

Cepeda zit bij mij in mijn Scorito poule nog op de schopstoel, heb al veel klimmers en heb nog een heuvelman nodig. Maar na deze uitspraak maak je het me wel weer lastig, eigenlijk kun je hem bijna niet links laten liggen. Het is wel een jonge gast, presteerde goed in 2021, maar kan hij zo'n niveau doortrekken in 3 weken koersen. Andere optie op de schopstoel is Guerreiro, die zie ik wel meer kansen hebben. Maar ja, twee keer achter elkaar een bergtrui pakken is ook een unicum.
 
Cepeda zit bij mij in mijn Scorito poule nog op de schopstoel, heb al veel klimmers en heb nog een heuvelman nodig. Maar na deze uitspraak maak je het me wel weer lastig, eigenlijk kun je hem bijna niet links laten liggen. Het is wel een jonge gast, presteerde goed in 2021, maar kan hij zo'n niveau doortrekken in 3 weken koersen. Andere optie op de schopstoel is Guerreiro, die zie ik wel meer kansen hebben. Maar ja, twee keer achter elkaar een bergtrui pakken is ook een unicum.
Ik speel een privé spel, waarin je 15 renners van verschillend niveau moet kiezen. De truiwinnaars hoeven niet in je team te zitten. Ik heb hem dus niet in m’n team, maar wel als Truiwinnaar.
 
Egan Bernal slaat toe in de Giro.
Hij wint de 16e etappe en is door niemand bij te houden.

Algemeen klassement

1 Bernal
2 D. Caruso +2:24
3 Carthy +3:40
4 Vlasov +4:18
5 S. Yates +4:20
 
Egan Bernal slaat toe in de Giro.
Hij wint de 16e etappe en is door niemand bij te houden.

Algemeen klassement

1 Bernal
2 D. Caruso +2:24
3 Carthy +3:40
4 Vlasov +4:18
5 S. Yates +4:20
Deelnemersveld dit jaar valt me trouwens ook erg tegen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan