Wereldkampioenschap 2022

Nee, je zegt zeker niets verkeerds. Het wk is gekaapt door islamofoben en selectieve wokers. Daar kun jij niks aan doen. Ik vind het prima als mods een topic 'boycot Qatar' openen.



Is ronduit belachelijk dat ze migranten hun paspoort innemen. En het is absoluut niet des Islam om zo slecht met arbeiders om te gaan. Daar verdienen ze ook kritiek om. Maar vind het echt disproportioneel en ik kan gewoon niet tegen hypocrisie.
Ach hypocrisie. Moslims die uit hun hol kruipen als ze de wereld weer aan kunnen vallen op moslimhaat. Iedereen is alleen maar tegen de Moslims. Homo's hebben daar ook zo een handje van.
 
Er wordt veel gesproken over een saaie WK tot nu toe omdat er veel 0-0 gelijkspelen zijn, maar ik vind de wedstrijden niet eens zo erg op Polen Mexico na..
Die eerste ronde is in mijn herinnering altijd relatief saai. Veel ploegen durven niet voluit te gaan en zij zijn tevreden met een punt. Dat vind ik juist bij dit WK wel meevallen, al zijn er wel een aantal van dat soort wedstrijden bij. Er zij ook een aantal daverende verrassingen deze keer. Ik ben al lang blij dat die verrassing niet bij Oranje gebeurde.
 
Die eerste ronde is in mijn herinnering altijd relatief saai. Veel plogen durven niet voluit te gaan en zij zijn tevreden met een punt. Dat vind ik juist bij dit WK wel meevallen, al zijn er wel een aantal van dat soort wedstrijden bij. Er zij ook een aantal daverende verrassingen deze keer. Ik ben al lang blij dat die verrassing niet bij Oranje gebeurde.

Om maar te zwijgen over de monsterscores van Engeland en Spanje. Heb saaiere wk openingen meegemaakt
 
Wat een matennaaiploeg is dat Portugal.
Die shirtjes zorgen er ook voor dat het net lijkt of de broekjes opgetrokken zijn tot de navel als ware het gigantische groene luiers. Dat klopt precies met het huilbabyniveau van dat volk.
 
Laatst bewerkt:
Gerechtigheid op z’n best. Zou leuk zijn als Ghana nu aangemoedigd door de goal ook nog de winnende maakt. Dan zou de schwalbe de eigen ondergang zijn.
 
Grijp dan in knurft. Geen idee waarom die speler die met Felix meeloopt die bal niet onderschept of ook maar iets er mee doet. Lekker meelopen en laten schieten :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan