Wereldkampioenschap 2022

Om maar te zwijgen over de monsterscores van Engeland en Spanje. Heb saaiere wk openingen meegemaakt
Daarnaast: wedstrijden die lang gelijk blijven zijn dus niet snel beslist. Zo'n wedstrijd van Nederland bijvoorbeeld is kwa entertainment waarde niet super hoog, maar wel tot het einde spannend, want het kan nog elke kant op in die laatste minuten.
 
En dan vergelijk je dat met zo'n Portugese vrouw die aan haar vlaggetje trekt en blij probeert te kijken.
Vaak is sport het enige dat ze hebben in die arme landen. Die Portugese vrouw gaat hierna lekker naar een restaurant en morgen weer naar de comedy club. Voor de Afrikaan is het een uitje waar heel lang naar uitgekeken is en voor de Portugese vrouw is het een moment om aan haar vlaggetje te trekken.
 
Often sport is the only thing they have in those poor countries. That Portuguese woman then goes to a nice restaurant and tomorrow to the comedy club again. For the African it is an outing that has been looking forward to for a long time and for the Portuguese woman it is a moment to pull her flag.

As long as you guys keep bailing us out, yes.

Also we don't need to go to a comedy club. It's enough to open the internal politics section of the newspaper and read Costa's promises to have a good laugh.
 
Ik was eten en tweede helft grotendeels gemist 😑 Genoeg gemist lees ik nu
Ik heb eerst alleen de ruststand 0-0 gezien en dacht dat hoef ik niet te gaan kijken. Toen ik na het eten de TV inschakelde was de extra tijd van de 2e helft al bijna voorbij en zag ik de stand 3-2 en heb ik van de hele wedstrijd vrijwel alleen de blunder van de Portugese keeper gezien.
 
Ik heb eerst alleen de ruststand 0-0 gezien en dacht dat hoef ik niet te gaan kijken. Toen ik na het eten de TV inschakelde was de extra tijd van de 2e helft al bijna voorbij en zag ik de stand 3-2 en heb ik van de hele wedstrijd vrijwel alleen de blunder van de Portugese keeper gezien.

Volgende keer gewoon met het bord op schoot. Gelijk spelers scouten voor psv
 
Terug
Bovenaan Onderaan