Wedstrijden PSV O19 t/m PSV O9

PSV wordt sterker. De nr.4 en 5 van PSV spelen ook wel degelijk. nr.6 kan het tempo niet bijbenen.

Ik kon alleen de laatste 10 minuten + blessuretijd kijken toen speelde hij wel aardig. Jammer dat die grote kansen op het einde voor Bouhoudane en Bars niet werden afgemaakt, het was dus niet heel veel als ik het goed begrijp?

Ajax heeft wel gewonnen van FC Twente/Heracles dus PSV zakt naar de 2e plaats op 1 punt achterstand. Volgende week speelt PSV de laatste wedstrijd tegen PEC Zwolle en Ajax tegen FC Utrecht. Als Ajax kampioen wordt is er een wedstrijd om het algehele kampioenschap tussen PSV (najaarskampioen) en Ajax (voorjaarskampioen), de winnaar gaat de UEFA Youth League in. PSV onder 17 is trouwens op doelsaldo 2e geworden achter AZ, nadat AZ met 9-1 van De Graafschap won :cautious:
 
Laatst bewerkt:
Ik kon alleen de laatste 10 minuten + blessuretijd kijken toen speelde hij wel aardig. Jammer dat die grote kansen op het einde voor Bouhoudane en Bars niet werden afgemaakt, het was dus niet heel veel als ik het goed begrijp?
Begon heel erg slecht, maar naarmate de wedstrijd vorderde kreeg PSV de overhand. De nummer 6 en nummer 8 waren behoorlijk zwak, en de eerste goal ontzettend slecht verdedigd en gekeept. Tweede tegengoal was niks tegen te doen, behalve wat er aan de vrije trap voorafging, zoals de domme overtreding en het feit dat er afgefloten had moeten worden voor hands van de aanvaller van Feyenoord.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Begon heel erg slecht, maar naarmate de wedstrijd vorderde kreeg PSV de overhand. De nummer 6 en nummer 8 waren behoorlijk zwak, en de eerste goal ontzettend slecht verdedigd en gekeept. Tweede tegengoal was niks tegen te doen, behalve wat er aan de vrije trap voorafging, zoals de domme overtreding en het feit dat er afgefloten had moeten worden voor hands van de aanvaller van Feyenoord.

Nummer 8 is gelukkig een van de jongste spelers, heeft in de jeugd ook veel centrale verdediger gespeeld waar hij ook voor Oranje onder 17 speelt, dus dat hij een wedstrijd wat minder speelt vind ik niet zo erg. Wel jammer van de nummer 6, die hoort toch wel de stap naar Jong te maken.
 
Nummer 8 is gelukkig een van de jongste spelers, heeft in de jeugd ook veel centrale verdediger gespeeld waar hij ook voor Oranje onder 17 speelt, dus dat hij een wedstrijd wat minder speelt vind ik niet zo erg. Wel jammer van de nummer 6, die hoort toch wel de stap naar Jong te maken.
de nr.4 en 5 vielen mij in positieve zin op. Voetbalden slim en degelijk; bewaarden heel goed de rust en het overzicht in hun spel. Tai Abed viel ook positief op in de zin dat het een goeie balgoochelaar lijkt te zijn, maar sommige van zijn acties worden niet echt begrepen door zijn minder technisch begaafde medespelers, en was ook een paar keer zelfzuchtig, maar dat hoort wel een beetje bij zo'n speler.
 
Helaas kan ik deze niet live zien, ik ben benieuwd of jongens als Van de Blaak, Van Duiven en Babadi nog mee gaan doen, technisch gezien zijn ze jong genoeg. Wel een belangrijke wedstrijd, de winnaar gaat de UEFA youth league in volgend seizoen.
ZOuden ze dat doen? Jongens die er het hele jaar instaan ineens de belangrijkste wedstrijd vervangen met Jong PSV-ers?
 
Terug
Bovenaan Onderaan