Wedstrijden PSV O19 t/m PSV O9

Bas

Routinier

Voor de geïnteresseerden! Geen idee hoe de regels van de competitie werken maar PSV staat 3 punten achter op AZ, op doelsaldo 6 doelpunten achter. Dus als het op doelsaldo beslist wordt zou PSV kampioen kunnen worden. In ieder geval een mooie topper tegen Ajax die gewonnen kan worden! Beide teams wel zonder een deel van de sterspelers die meedoen met het EK -17.

Mikasa

Internationale Legende

Voor de geïnteresseerden! Geen idee hoe de regels van de competitie werken maar PSV staat 3 punten achter op AZ, op doelsaldo 6 doelpunten achter. Dus als het op doelsaldo beslist wordt zou PSV kampioen kunnen worden. In ieder geval een mooie topper tegen Ajax die gewonnen kan worden! Beide teams wel zonder een deel van de sterspelers die meedoen met het EK -17.
Vreemd dat de competitie doorgaat tijdens een EK.

Der Jaufe

Internationale Legende
Zijn de regels omtrent kaarten anders bij O18, tot 2x toe een vrije trap hinderen zonder een kaart te krijgen. Je zou denken dat je zaken als spelbederf zo jong mogelijk de kop in moet drukken.

Humtoezje

Aanvoerder
Liever alleen PSV1 die overwinningen dan al die jong ploegen, daar koop je uiteindelijk toch niks voor.
Ik zie dat niet zo.
AZ had een hele goede jeugdlichting met Wijndal, Boadu en Stengs. Dat heeft miljoenen opgeleverd. Hun onder-18 is nu weer goed, maar daartussen zat niks en dat zie je dus op het veld bij AZ op dit moment terug. Blijkbaar kan je geen team kopen tegenwoordig.

…Helemaal PSV niet met hun kwaliteit van scouting.

Liever met 3-0 winnen van Ajax, dan is de kans wat groter dat er wat doorstroomt dan dat je er steeds met 0-3 vanaf gaat.

(Ik vraag me wel af of ik het goed opgeschreven heb.)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Bas
Bovenaan Onderaan