Wedstrijden PSV O19 t/m PSV O9

Zijn de regels omtrent kaarten anders bij O18, tot 2x toe een vrije trap hinderen zonder een kaart te krijgen. Je zou denken dat je zaken als spelbederf zo jong mogelijk de kop in moet drukken.
 
2e helft, erg slordig in de afronding, meerdere grote kansen al niet afgemaakt. Doen daarin niet onder voor de groten.
 
Liever alleen PSV1 die overwinningen dan al die jong ploegen, daar koop je uiteindelijk toch niks voor.
Ik zie dat niet zo.
AZ had een hele goede jeugdlichting met Wijndal, Boadu en Stengs. Dat heeft miljoenen opgeleverd. Hun onder-18 is nu weer goed, maar daartussen zat niks en dat zie je dus op het veld bij AZ op dit moment terug. Blijkbaar kan je geen team kopen tegenwoordig.

…Helemaal PSV niet met hun kwaliteit van scouting.

Liever met 3-0 winnen van Ajax, dan is de kans wat groter dat er wat doorstroomt dan dat je er steeds met 0-3 vanaf gaat.

(Ik vraag me wel af of ik het goed opgeschreven heb.)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Bas
---------------------------------Schiks-------------------------------
Arts--------------------Seelt-------------Leysen--------------Jansen
----Comenencia----------------Abed-----------------------Jimenez
----Houben--------------------Priske-----------------------Gonzaga

Een versterkt onder 18 dus met spelers die hun debuut voor Jong-PSV (en PSV-1 natuurlijk met Seelt) al hebben gemaakt. Belangrijke wedstrijd, want de winnaar speelt volgend seizoen in de UEFA Youth League.
 
Helaas, AZ veel beter, Seelt wordt uitgespeeld op de achterlijn en Fedde de Jong schiet vanuit een onmogelijke hoek raak. 1-0 AZ.
 
---------------------------------Schiks-------------------------------
Arts--------------------Seelt-------------Leysen--------------Jansen
----Comenencia----------------Abed-----------------------Jimenez
----Houben--------------------Priske-----------------------Gonzaga

Een versterkt onder 18 dus met spelers die hun debuut voor Jong-PSV (en PSV-1 natuurlijk met Seelt) al hebben gemaakt. Belangrijke wedstrijd, want de winnaar speelt volgend seizoen in de UEFA Youth League.
Wel raar dat zo'n beslissingswedstrijd gespeeld wordt tijdens het O17 EK.

Edit: we spelen inderdaad ruk
 
Terug
Bovenaan Onderaan