Wedstrijden PSV O19 t/m PSV O9

In de categorie opmerkelijke uitslagen heeft PSV O17 dit weekend met 4-8 gewonnen van Heerenveen O17, 3 goals van Jevon Simons, 2 goals van Jason van Duijven, 2 goals van Julian Kwaaitaal en eentje van Emir Bars.
 
Wat vervelend is bij die commentatoren, is dat ze met allerlei dingen zeggen bezig zijn dan puur de wedstrijd verslaan. Hij denkt toch niet dat iedere kijker al die namen weet dat ie daar aan voorbij gaat en de hele tijd ander oninteressante info zit te delen?
Waarom Babadi en Jimenez niet worden getest bij Jong PSV, begrijp ik niet zo goed. Vaak gaan die jeugdtrainers daar voor liggen, omdat ze hun eigen carierre belangrijker vinden dan de ontwikkeling van een aantal pareltjes.
 
Dat sloeg echt nergens op idd. Maar siri vraag wat leren ze hiervan met 6-2 winnen. Die Babadi moet je toch gewoon in hoger team zetten wil hij echt leren bikkelen.
Och, ik was de smiley vergeten zie ik. Idd, wat zo makkelijk speelt moet je proberen door te sluisen.
 
Wat vervelend is bij die commentatoren, is dat ze met allerlei dingen zeggen bezig zijn dan puur de wedstrijd verslaan. Hij denkt toch niet dat iedere kijker al die namen weet dat ie daar aan voorbij gaat en de hele tijd ander oninteressante info zit te delen?
Waarom Babadi en Jimenez niet worden getest bij Jong PSV, begrijp ik niet zo goed. Vaak gaan die jeugdtrainers daar voor liggen, omdat ze hun eigen carierre belangrijker vinden dan de ontwikkeling van een aantal pareltjes.

Babadi vind ik vaak wel onzichtbaar bij de grotere wedstrijden, maar Jimenez speelt de laatste tijd echt erg goed die verdient het zeker om met Jong mee te doen.


Nog een goede generatie talenten, helaas net te kort deze wedstrijd.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Babadi vind ik vaak wel onzichtbaar bij de grotere wedstrijden, maar Jimenez speelt de laatste tijd echt erg goed die verdient het zeker om met Jong mee te doen.


Nog een goede generatie talenten, helaas net te kort deze wedstrijd.
Volgens mij is die Israelier Abed ook wel goed toch?
 
Volgens mij is die Israelier Abed ook wel goed toch?
Ik heb hem maar 1 wedstrijdje zien spelen, toen was hij vrij goed. Ik weet niet of hij een tijdje geblesseerd is geweest waardoor hij minder speelde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan