Wedstrijden PSV O19 t/m PSV O9

Helaas, 1-2 verlies, wel een prima 2e helft gespeeld. Positief opgevallen Abed, Jimenez, Gonzaga. Vooral Jimenez, heerlijk in de passing. Babadi was niet bijzonder vandaag, voor diegene hier die hem al het 1e in proberen te praten. Het mag allemaal wat minder mooi en wat effectiever, dat geldt overigens ook voor Gonzaga. Negatief opgevallen Arts (was volgens mij degene met de slechte aanname bij de 0-2) en Rovers. Rovers brengt veel minder dan Jansen, dat maakt het ook voor Houben moeilijker om veel in het spel voor te komen. In ieder geval een leuk team met genoeg spelers die het 1e kunnen halen!
 
AJax O16 1 - 4 PSV O16 met een hattrick van Sami Bouhoudane. Op dit moment speelt PSV 018 tegen AZ O18, kan hem zelf niet helemaal zien maar voor de geïnteresseerden is hier de link. Opstelling als ik het zo vlug bekijk is denk ik:

1: Niek Schiks
2: Bram Rovers
3: D'Leanu Arts
4. Matteo Dams
5. Yaël Gil y Muiños
6. Mylian Jimenez
7. Iggy Houben
8. Livano Comenencia
9. August Priske
10. Jamal Gonzaga
11. Isaac Babadi

 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
AJax O16 1 - 4 PSV O16 met een hattrick van Sami Bouhoudane. Op dit moment speelt PSV 018 tegen AZ O18, kan hem zelf niet helemaal zien maar voor de geïnteresseerden is hier de link. Opstelling als ik het zo vlug bekijk is denk ik:

1: Niek Schiks
2: Bram Rovers
3: D'Leanu Arts
4. Matteo Dams
5. Yaël Gil y Muiños
6. Mylian Jimenez
7. Iggy Houben
8. Livano Comenencia
9. August Priske
10. Jamal Gonzaga
11. Isaac Babadi

Houben, Jimenez, Comencia en Babadi zijn wel echt grote talenten.
 
Meenemen naar Amsterdam morgen! ;P

Zou wat zijn geweest, een 13-jarige in de spits, kan daarentegen moeilijk minder zijn dan Zahavi :maniac: Hieronder een samenvatting van de wedstrijd van O16.


O18 trouwens in de laatste minuten gewonnen van AZ door een van richting veranderd schot van Bougafer. Jimenez speelde wel echt heel goed, hopelijk kan hij snel een stap hoger zetten :biceps: PSV O17 speelde 1-1 gelijk tegen AZ, enige doelpunt was een benutte penalty van Jason van Duiven.
 
Gister dus verloren van onze Amsterdamse vrienden…past prima in de afgelopen week…

Maar: toch mooi om te zien dat wij met Babadi het grootste talent van het veld rond hadden lopen, met afstand…ook niet een van de spelers van ajax kwam bij hem in de buurt qua klasse…en dat lijkt me uiteindelijk het belangrijkste!
 
Gister dus verloren van onze Amsterdamse vrienden…past prima in de afgelopen week…

Maar: toch mooi om te zien dat wij met Babadi het grootste talent van het veld rond hadden lopen, met afstand…ook niet een van de spelers van ajax kwam bij hem in de buurt qua klasse…en dat lijkt me uiteindelijk het belangrijkste!
Ik heb gisteren de eerste helft even opgezet via youtube. Maar bij mij zat er geen geluid bij. dus de rest niet gekeken..
 
Jammer dat de wedstrijd niet wordt uitgezonden op ESPN. Wilde hem eigenlijk wel kijken om Romero aan het werk te zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan