Wedstrijden PSV O19 t/m PSV O9

Zag afgelopen weekend een wedstrijd van PSV onder-17. Wilde per se Scamacca zien spelen.
Ze wonnen met 2-1.
Zag dezelfde irritante dingetjes die me bij de profs ook storen.
Onnodig rollenbollen, geniepige overtredingen, zelfs een wraak-overtreding.
Vooral door de spits van Volendam.
Publiek (een vrouw) reageerde ook op die jongen na afloop.
Je zag aan die jongen dat hij het niet begreep wat ze bedoelde.
De trainer van Volendam begreep het ook niet.
Jammer, nog een voetbalgeneratie wachten tot voetbal weer leuker wordt.

Overigens was het niveau beduidend beter dan FC Twente-dames - Barcelona.

En......
Scamacca deed niet mee...
 
Zag afgelopen weekend een wedstrijd van PSV onder-17. Wilde per se Scamacca zien spelen.
Ze wonnen met 2-1.
Zag dezelfde irritante dingetjes die me bij de profs ook storen.
Onnodig rollenbollen, geniepige overtredingen, zelfs een wraak-overtreding.
Vooral door de spits van Volendam.
Publiek (een vrouw) reageerde ook op die jongen na afloop.
Je zag aan die jongen dat hij het niet begreep wat ze bedoelde.
De trainer van Volendam begreep het ook niet.
Jammer, nog een voetbalgeneratie wachten tot voetbal weer leuker wordt.

Overigens was het niveau beduidend beter dan FC Twente-dames - Barcelona.

En......
Scamacca deed niet mee...
Scamacca deed volgens mij mee aan het WK O17, waar ook onder andere Daneels, Rigo en Verreth meespeelden.
 
, en zit nu op het golf-forum te posten dat hij het WK heeft laten schieten omdat hij per se naast dé Humtoezje op de tribune wilde zitten... :rolleyes:
 
Prachtig! De pass die daarop volgde was ook mooi.
En de 3-3 was schandalig slecht gekeept.

De harde rochel-G van die commentator is overigens te erg.
Zeker een mooie pass, heeft vaker dat soort passes. Zijn techniek valt erg mee voor iemand van zijn lengte.
 
PSV_1913@PSV_1913_ 40 sec.41 seconden geleden PSV O17 speelde vanmiddag de achtste finale van de beker tegen FC Volendam. Het kwam op penalties aan:


https://www.youtube.com/watch?v=2av9ne-GZ-E …


Erg veel talent in actie gekomen zeg in deze wedstrijd. Lonwijk, Piroe, Sidibe, Çatic, Gakpo, Teze en nog een heel aantal talenten in de O17 waarvan ik niet weet of ze meespeelden :D Huurling Sadilek scoorde ook weer, hij scoorde laatst al tweemaal bij zijn debuut.
 
https://youtu.be/X2li5i8jRCU
De assist voor de 1-0 was van Leandro Fernandes, de speler die vorige week een contractaanbod heeft gekregen. Die Zidane van Kun overigens in het begin :kwijl:

Die nummer 14, en dat is die Fernandes denk ik, is de enige speler die er boven uit steekt. Nummer 7 doet het ook aardig. Dat zeg ik, omdat het toch tegen Brabant United??? is en niet tegen Arsenal of zo. Als de rest zelfs tegen dit soort ploegjes niet uitblinkt dan vind ik het niet zo bijzonder allemaal.
 
Laatst bewerkt:
De nummer 14 was Bertalan Kun, een Hongaarse middenvelder ;) Fernandes is de nummer 6 en aanvoerder. Vind het overigens een gewaagde uitspraak op basis van een samenvatting ;)
 
De nummer 14 was Bertalan Kun, een Hongaarse middenvelder ;) Fernandes is de nummer 6 en aanvoerder. Vind het overigens een gewaagde uitspraak op basis van een samenvatting ;)

Sowieso, het zijn jochies van 15/16? Die zou ik zelf nog niet te vroeg afvallen op basis van deze pot tegen Brabant United. Natuurlijk kun je vaak al wel zien bij wie het talent zit.
 
Sowieso, het zijn jochies van 15/16? Die zou ik zelf nog niet te vroeg afvallen op basis van deze pot tegen Brabant United. Natuurlijk kun je vaak al wel zien bij wie het talent zit.

Inderdaad, meesten zijn 16/17 maar er zat er ook een bij van 14 (Sekou Sidibe, die een schot had na een mooie passerbeweging en een keer uitgleed, stond linksbuiten). En sowieso, 4-0 is niet slecht:p
 
De nummer 14 was Bertalan Kun, een Hongaarse middenvelder ;) Fernandes is de nummer 6 en aanvoerder. Vind het overigens een gewaagde uitspraak op basis van een samenvatting ;)

Gewaagde uitspraken, nee dat doe ik nou juist nooit:D
Ik kijk naar de acties en tegen wie. Of het nu obv een wedstrijd is of meerdere, talent kun je gelijk zien. Dat vind ik nou niet echt een gewaagde uitspraak. Wie van deze selectie er uiteindelijk komt is uiteraard nog de vraag maar daar had ik het ook niet over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan