Wedstrijden PSV O19 t/m PSV O9

PSV O17 heeft de eerste wedstrijd in de kampioenspoule met 1-4 gewonnen van Vitesse. Piroe (2x), Sadilek en Lonwijk scoorden voor PSV :)
Ook PSV O16 (4-0, o.a. Sidibe scoorde) en PSV O15 wonnen.
 
Laatst bewerkt:
O19 3-1 verloren. Groeneveld scoorde, Scamacca speelde mee. Toch erg benieuwd hoe ze de spitspositie gaan invullen. Nu Beto da Silva is gekomen voor Jong, lijkt Lammers in de O19 te blijven. Maar daar heb je nog Konings, Scamacca en Van der Moot. En dan is de broer van Fernandes, ook een spits, nog op proef...
 
O19 3-1 verloren. Groeneveld scoorde, Scamacca speelde mee. Toch erg benieuwd hoe ze de spitspositie gaan invullen. Nu Beto da Silva is gekomen voor Jong, lijkt Lammers in de O19 te blijven. Maar daar heb je nog Konings, Scamacca en Van der Moot. En dan is de broer van Fernandes, ook een spits, nog op proef...

Dan zit er niks anders op dan het 1-2-3-4 systeem ben ik bang.
 
O19 3-1 verloren. Groeneveld scoorde, Scamacca speelde mee. Toch erg benieuwd hoe ze de spitspositie gaan invullen. Nu Beto da Silva is gekomen voor Jong, lijkt Lammers in de O19 te blijven. Maar daar heb je nog Konings, Scamacca en Van der Moot. En dan is de broer van Fernandes, ook een spits, nog op proef...

Die broer van Fernandes was toch al 19? Lijkt me toch "te oud" voor O19 als je kijkt naar jongens als Scamacca, Beto en van der Moot.
 
Die broer van Fernandes was toch al 19? Lijkt me toch "te oud" voor O19 als je kijkt naar jongens als Scamacca, Beto en van der Moot.

Ik dacht 18, maar 19 kan ook. Maar goed, Beto is gehaald voor Jong en Cmiljanic is nog niet weg. Maar bij O19 heb je al Scamacca en Lammers als grootste talenten, en rechtsbuiten Konings die in de spits kan en Van der Moot nog. Benieuwd wie er gaan spelen.
 
Ik dacht 18, maar 19 kan ook. Maar goed, Beto is gehaald voor Jong en Cmiljanic is nog niet weg. Maar bij O19 heb je al Scamacca en Lammers als grootste talenten, en rechtsbuiten Konings die in de spits kan en Van der Moot nog. Benieuwd wie er gaan spelen.

En belangrijker nog, wie er gaan doorbreken in het eerste!
 
PSV o16 tegen PSV o17 is 4-3 voor PSV o16 geëindigd.


Edit ik zie dat het met strafschoppen 4-3 is geëindigd.
 
Laatst bewerkt:
Voor de voorronde CL wint Ajax met 3-1 van Sevilla.
'Groot nieuws' op de voetbalsites.
Vandaag PSV A1 - Ajax A1 4-0.
Ik ga nu op zoek naar de krantenkoppen!
 
Prachtig doelpunt van Rigo! O17 ook met 6-1 gewonnen van AZ (Piroe (3x), Scamacca (2x) en Lonwijk) en O16 met 0-3 van Feyenoord (Sidibe (2x) en Vertessen). Nu het eerste nog ;)
 
Wisselspeler bij Ajax A1 heet Tijs te Duits.
Ik hoop dat hij het net niet haalt, stiekem naar PSV gaat,daar doorbreekt, in de laatste minuut de winnende maakt tegen Ajax en voor 10 mln naar Schalke gaat.
Dat zou te Duits zijn.
 
Wisselspeler bij Ajax A1 heet Tijs te Duits.
Ik hoop dat hij het net niet haalt, stiekem naar PSV gaat,daar doorbreekt, in de laatste minuut de winnende maakt tegen Ajax en voor 10 mln naar Schalke gaat.
Dat zou te Duits zijn.
Inderdaad, das echt te duits.
 
Terug
Bovenaan Onderaan