Wedstrijdchat overige teams Europees 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat het niet al lang 5-0 is. Wat een slechte en domme voetballers bij Apoel die telkens de bal verspelen zonder ajacied in de buurt
 
Als ik voor ajax zou zijn (God verhoede het) zou ik blij zijn met het resultaat, maar verder is er weinig om blij van te worden.
 
Die wel Champions League haalt met zijn ploeg...
Zegt ook niet veel als je de loting ziet. En ja, ik weet dat PSV tegen Basel is uitgeschakeld en dat het lachwekkend is. Maar deze tegenstanders stellen (bijna) net zo weinig voor als PSV morgen gaat treffen.
 
Als ik voor ajax zou zijn (God verhoede het) zou ik blij zijn met het resultaat, maar verder is er weinig om blij van te worden.

Er is vooruitgang zichtbaar. Dest beter dan Nous. Alvarez positief. Martinez weer goed. Ziyech uitstekend. Slecht spelende Tadic die toch scoort. Glas half vol!
 
Er is vooruitgang zichtbaar. Dest beter dan Nous. Alvarez positief. Martinez weer goed. Ziyech uitstekend. Slecht spelende Tadic die toch scoort. Glas half vol!
Tsja, wees er blij mee. Succes tegen tegenstanders die wel iets voorstellen.
 
Zegt ook niet veel als je de loting ziet. En ja, ik weet dat PSV tegen Basel is uitgeschakeld en dat het lachwekkend is. Maar deze tegenstanders stellen (bijna) net zo weinig voor als PSV morgen gaat treffen.

Ik zou het vooral in en in triest willen noemen, maar inderdaad, deze tegenstander is echt ongelooflijk matig zeg; ze kunnen alleen maar tegenhouden. Zodra ze zelf de bal hebben weten ze niet wat ze er mee moeten doen.

Het zou leuk zijn als jullie Apoel in de Europa League krijgen :)

Inderdaad, dan heb je in ieder geval de zekerheid dat je niet laatste in de poule wordt.
 
Zucht, nu maar hopen op loodzware tegenstanders morgen, maar als nog al vliegen ze er meteen uit ze hebben alweer dik gecasht. En wij gaan morgen voor een happymeal spelen :sleep:

Inderdaad, daarom blijf ik erbij, f#ck die europa league, de "Action" van de europese competities. Kost alleen maar energie en het levert niks op.
 
Er is vooruitgang zichtbaar. Dest beter dan Nous. Alvarez positief. Martinez weer goed. Ziyech uitstekend. Slecht spelende Tadic die toch scoort. Glas half vol!
Toch wel vreemd dat twee centrale verdedigers op het middenveld worden gepositioneerd en dat je als Ajax fan dan ook hierover te spreken bent... In principe speelt Ajax dus met twee controleurs. Ik kon iig duidelijk zien dat het verdedigers zijn en ze over te weinig creatief vermogen beschikken. Best wel beweeglijk allebei maar te weinig verfijning voor het spel dat Ajax wil spelen.
 
Toch wel vreemd dat twee centrale verdedigers op het middenveld worden gepositioneerd en dat je als Ajax fan dan ook hierover te spreken bent... In principe speelt Ajax dus met twee controleurs. Ik kon iig duidelijk zien dat het verdedigers zijn en ze over te weinig creatief vermogen beschikken. Best wel beweeglijk allebei maar te weinig verfijning voor het spel dat Ajax wil spelen.
Graag zo laten staan....des te meer kansen PSV heeft op de titel....!
 
Overmars kan bijna 50 miljoen binnen.
Toch wel vreemd dat twee centrale verdedigers op het middenveld worden gepositioneerd en dat je als Ajax fan dan ook hierover te spreken bent... In principe speelt Ajax dus met twee controleurs. Ik kon iig duidelijk zien dat het verdedigers zijn en ze over te weinig creatief vermogen beschikken. Best wel beweeglijk allebei maar te weinig verfijning voor het spel dat Ajax wil spelen.
Ik denk dat vanwege Donny's blessure en Nous' schorsing Ten Hag wel moest schuiven. Blind terug naar achteren was nodig en door het middenveld met wat meer defensief sterkere spelers te bezetten konden ze meer druk op Apeol houden, c.q. eventuele counters stoppen voordat ze gevaarlijk wereden, zoals in de uitwedstrijd wel gebeurde. Ik had het ook meer over het individuele aspect, waar des genoemde spelers zich in mijn ogen positief profileerden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan