Wedstrijdchat overige teams Europees 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het is maar goed dat ze die wedstrijd tegen VVV met 75 minuten hebben vervroegd. Daar plukken ze nu de vruchten van :rolleyes:
 
Helemaal vergeten dat Ajax moest.

0-0, had wel verwacht dat Cyprus taai zou zijn. Maar ehm, Ajax pech, Ajax slecht of APOEL goed? Ik vrees nu al de match tegen Apollon Limassol aanstaande donderdag :fever:
APOEL stond de hele wedstrijd met 9 man achter de bal en ze verdedigden best goed. Ajax speelde echt een dramapartij, werkelijk niks lukte. Behalve dan de bal verspelen en een counter inluiden, dat ging ze aardig af.
 
Helemaal vergeten dat Ajax moest.

0-0, had wel verwacht dat Cyprus taai zou zijn. Maar ehm, Ajax pech, Ajax slecht of APOEL goed? Ik vrees nu al de match tegen Apollon Limassol aanstaande donderdag :fever:

Ajax was echt tranentrekkend slecht. Heb de wedstrijd gekeken en man man man. Als je dacht dat wij slecht waren tegen Haugesund. Ik schat die Cyprioten wel iets hoger in, maar toch. Ook de sterren van vorig jaar, op Onana na, zakten door het ijs. Werk aan de winkel voor ze.
 
Ajax was echt tranentrekkend slecht. Heb de wedstrijd gekeken en man man man. Als je dacht dat wij slecht waren tegen Haugesund. Ik schat die Cyprioten wel iets hoger in, maar toch. Ook de sterren van vorig jaar, op Onana na, zakten door het ijs. Werk aan de winkel voor ze.
Eerlijk gezegd, verdiende Apoel dan ook de zege.
Maar daar kopen we niks voor.
 
Vond een gelijkspel wel terecht.
Op basis van slechts 25 min (erg) goed voetbal van de Amsterdammers, en gezien over de gehele wedstrijd, kreeg Apoel te weinig met een gelijkspel. Ik heb bij vlagen genoten van het combinatiespel van de Cyprioten...:clap2:
Als PSV morgenavond zo speelt tegen Limassol, is het echt genieten voor de vele PSV fans in den lande.
 
Op basis van slechts 25 min (erg) goed voetbal van de Amsterdammers, en gezien over de gehele wedstrijd, kreeg Apoel te weinig met een gelijkspel. Ik heb bij vlagen genoten van het combinatiespel van de Cyprioten...:clap2:
Als PSV morgenavond zo speelt tegen Limassol, is het echt genieten voor de vele PSV fans in den lande.
Nou. Ik heb ook van Apoel niet veel bijzonders gezien. Toevalsvoetbal na slecht verdedigen van Ajax.
 
Nou. Ik heb ook van Apoel niet veel bijzonders gezien. Toevalsvoetbal na slecht verdedigen van Ajax.

Mwah, zij hadden wel de grotere kansen. Die op de lat, die (het moet gezegd: geweldige) redding van Onana, het uit het doel koppen door Veltman. Ze liepen er soms toch aardig makkelijk doorheen bij ajax. Resulteerde ook niet zomaar in een heel aantal gele kaarten voor ajax.
 
Mwah, zij hadden wel de grotere kansen. Die op de lat, die (het moet gezegd: geweldige) redding van Onana, het uit het doel koppen door Veltman. Ze liepen er soms toch aardig makkelijk doorheen bij ajax. Resulteerde ook niet zomaar in een heel aantal gele kaarten voor ajax.
En zo heb ik het ook gezien...Ik weet niet welke wedstrijd Mikasa heeft zitten kijken, of zou het een teletekstverslag zijn...;)
 
Mwah, zij hadden wel de grotere kansen. Die op de lat, die (het moet gezegd: geweldige) redding van Onana, het uit het doel koppen door Veltman. Ze liepen er soms toch aardig makkelijk doorheen bij ajax. Resulteerde ook niet zomaar in een heel aantal gele kaarten voor ajax.
Al die situaties kwamen voort uit stom balverlies van Ajax. Zodra APOEL zelf de bal had achterin, werd die direct naar voren geschoten, waarna een Ajacied hem oppikte en zij weer met z'n allen lekker gingen handballen.
 
Al die situaties kwamen voort uit stom balverlies van Ajax. Zodra APOEL zelf de bal had achterin, werd die direct naar voren geschoten, waarna een Ajacied hem oppikte en zij weer met z'n allen lekker gingen handballen.
Ik vond anders, dat ze zich goed, weliswaar bij vlagen,onder jullie druk uit wisten te voetballen. Met name in de 2e helft.
 
Al die situaties kwamen voort uit stom balverlies van Ajax. Zodra APOEL zelf de bal had achterin, werd die direct naar voren geschoten, waarna een Ajacied hem oppikte en zij weer met z'n allen lekker gingen handballen.
Zo zag ik het ook. Die Jordaniër slalomde er af en toe leuk doorheen. Hij doet alleen niet aan teamspel.
 
Berghuis schiet tegen de paal, de bal komt dan terecht bij Larsson die de 1-0 voor Feyenoord binnen schiet tegen Hapoel Behr Sheva.
 
Haha, ik snap wel waarom die Narsingh volledig werd afgemaakt afgelopen maandag bij Veronica Inside. Mijn god zeg, wat is het toch ook een dramatische speler. Kan echt helemaal, maar dan ook helemaal niks. Was bij ons ook een nachtmerrie van jewelste.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan