Wedstrijdchat - Overige Clubs

Status
Je kunt niet meer reageren.
En daar is ie. Zo voorspelbaar. Met het hoofd ook nog van die snotneus. Wat doet die Padt dan? Sjonge jonge, wat een cadeautjes weer.
 
Wat is die nummer 10 van Grunn een brasser zeg, poeh. Alsnog de overwinning voor Ajax, zoals verwacht. Ach ja, gewoon winnen bij AZ en dan thuis tegen Ajax kampioen worden is ook wel mooier.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Helaas, deze komt wel aan. Ik had me al rijk gerekent toen Veltman rood kreeg. Schiet die konijn alsnog de winnende in. Ongelooflijk, wat een geluk weer.

Die kut Mimoun Mahi ook. Penalty missen, en op het eind lukt het hem niet om de bal netjes af te leggen op die spits. Nee moest weer allemaal zo hard.

Balen.
 
Als je de wedstrijd niet gezien hebt en iemand verteld je Groningen stond met rust 1-0 voor tegen Ajaks dit had eigenlijk 2-0 moeten zijn want Mahi miste een penalty... Tweede helft keurde de arbitrage onterecht een treffer van Groningen af. Groningen kreeg kans na kans en ajaks won met 1-2 denk je gewoon echt dat iemand je in de zeik neemt ivm 1 april :rolleyes:
 
Helaas, deze komt wel aan. Ik had me al rijk gerekent toen Veltman rood kreeg. Schiet die konijn alsnog de winnende in. Ongelooflijk, wat een geluk weer.

Die kut Mimoun Mahi ook. Penalty missen, en op het eind lukt het hem niet om de bal netjes af te leggen op die spits. Nee moest weer allemaal zo hard.

Balen.

Misschien heeft hij zijn vriend Ziyech bewust een pleziertje gedaan door de penalty zo klungelig te nemen....
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan