Ach, vastbijten? Die term gebruikte ik slechts om de onzinnige uitlating van diLLa te weerleggen.
Me intensief er mee bezighouden was een betere term geweest, want dat ben ik in de loop der jaren wel gaan doen.
Door diverse eigen ervaringen met onder andere media , (voetbal)bestuurders, scheidsrechters en nog wat in dit opzicht relevante personen beschouw ik mezelf als voldoende op de hoogte van hoe het er achter de schermen aan toe gaat en derhalve ook "bekwaam" om over deze zaken nu en dan wat zinnigs te kunnen posten.
Ik beperk me hier meestal tot onderwerpen waar ik iets van weet, naast "mijn" PSV, hoofdzakelijk nog voetbal in het algemeen, tekst schrijven en voortgezet onderwijs.
Verder begeef ik me niet op social media , ook omdat ik te naief ben om lui met dubbele agenda's of meer dan 1 pet op, op het internet te herkennen.
En dat bias hoef je niet terug te nemen hoor, ik weet alleen dat ik geen ( kostbare ) tijd meer besteed aan mensen die hier bevooroordeeld naar mij kijken.
Dan is mijn vrijwilligerswerk toch een nuttiger tijdsbesteding , vind je ook niet?