Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Maar ook ergens wel leuk. Krijgen die nieuwe teams de nodige aandacht, ook. Zit om de reden die jij aanhaalt ook een speciale spanning op de wedstrijd.Vanavond begint het nieuwe seizoen in de Eredivisie!
Ik vind de openingswedstrijd een merkwaardige keuze. Twee clubs die blij zijn dat ze weer terug zijn en die laat je openen tegen een mede-promovendus. Alsof je nog in de KKD speelt.![]()
Ach wat maakt zo'n openingswedstrijd nu uit.Vanavond begint het nieuwe seizoen in de Eredivisie!
Ik vind de openingswedstrijd een merkwaardige keuze. Twee clubs die blij zijn dat ze weer terug zijn en die laat je openen tegen een mede-promovendus. Alsof je nog in de KKD speelt.![]()
Maar wel met Jorg Schreuders!We gaan weer beginnen! Vrijdagavond Groningen - NAC, dat schreeuwt Eredivisie natuurlijk!
Groningen zonder Duarte. Valt me op, want ik vind dat een klasbak.
Ja dat is een leuke voetballer. Ook Valente.Maar wel met Jorg Schreuders!
Vind vooral mooi dat hij echt een uitstraling heeft van een student.Ja dat is een leuke voetballer. Ook Valente.
Dubbel gestraft.Penal Groningen en rood voor NAC. Na 6 minuten.
Welkom terug NAC!
Wordt nog wel nagekeken, mogelijk aamvallend hands eerder in de aanval.
Edit: Beslissing blijft staan.
Penal Groningen en rood voor NAC. Na 6 minuten.
Welkom terug NAC!
Wordt nog wel nagekeken, mogelijk aamvallend hands eerder in de aanval.
Edit: Beslissing blijft staan.
De lijn van de fruitschaal wordt moeiteloos doorgezetBehoorlijk goedkoop gegeven, vooral de rode kaart.
Begreep dat die Groningen speler eerst hands maakte zelfs.
De scheidsrechters/Var beginnen het seizoen gelijk weer lekker!
Eens, was gewoon aanvallend hands.Behoorlijk goedkoop gegeven, vooral de rode kaart.
Begreep dat die Groningen speler eerst hands maakte zelfs.
De scheidsrechters/Var beginnen het seizoen gelijk weer lekker!
Er gaat dan ook niets boven Groningen.Eindstand 4-1. FC Groningen kandidaat om ook zondagavond nog koploper te zijn.
Er gaat dan ook niets boven Groningen.
Zondag is Noorwegen koploper van de eredivisie?Noorwegen maakt anders een goede kans
Er gaat dan ook niets boven Groningen.