Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het blijft 1-1.
Dan heeft Ajax zondagavond waarschijnlijk een voorsprong van 12 punten en een doelsaldo dat ongeveer 30 goals beter is en zijn ze officieel nog niet kampioen. :rolleyes:
 
Het blijft 1-1.
Dan heeft Ajax zondagavond waarschijnlijk een voorsprong van 12 punten en een doelsaldo dat ongeveer 30 goals beter is en zijn ze officieel nog niet kampioen. :rolleyes:
Laten we het maar hopen dat ze winnen.
 
Nou, jullie hebben je momentje hoor! :maniac:

Die goal van Klaassen was natuurlijk nooit buitenspel, Ajax is gewoon genaaid.

Zie, het middelt zich allemaal uit.
 
Ik mag hopen dat je mijn sarcasme ziet. De scheidsrechters in NL zijn slecht, niet partijdig.
De scheidsrechters in NL zijn slecht en partijdig.
Daar doet 1 VAR moment in het nadeel van 020 niets aan af.
Het is de 1e keer dat ze nadeel hebben op het moment in het seizoen dat het er niet meer toe doet.
Dapper van de VAR. 😱
 
Ik snap ook echt niet dat deze niet teruggedraaid werd.
“De lijnen konden niet worden geijkt omdat het verschil minder dan 10 cm is. Dan blijft de beslissing van de grensrechter staan.”

Alles moet dus met software gebeuren, gewoon je ogen gebruiken is er niet meer bij.
 
“De lijnen konden niet worden geijkt omdat het verschil minder dan 10 cm is. Dan blijft de beslissing van de grensrechter staan.”

Alles moet dus met software gebeuren, gewoon je ogen gebruiken is er niet meer bij.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik de foto vanochtend zag en me toen opviel dat de hak van Klaasen opgetild is, terwijl die van der Marel op de grond staat. Daardoor kan het beeld vertekend zijn. Ik blijf er daarom bij: de VAR verantwoordelijk maken. Kan de VAR het niet binnen 30 sec zien dan is het voordeel van buitenspel te verwaarlozen en doelpunt dus. Veranderd het spelletje misschien omdat de verdediging minder marge heeft en aanvallers scherper gaan staan. Daardoor wordt het wat mij betreft leuker. Het zal nog steeds niet eerlijk zijn, omdat er na 2 minuten een beeld kan opduiken waar lijntjes getrokken zijn en er toch een knie overheen is. Niet erg voor mij, het is een stuk duidelijker en snellee
 
Hoe zit t nu met de Europese tickets nu de bekerfinale gespeeld is en Vitesse verloren heeft?

Nr 1 CL
Nr 2 CL, 2e voorronda
Nr 3 EL
Nr 4 Conf, 3e voorronde
Nr 5 - 8, Playoffs Conf, 2e voorronde?

Kort gezegd, als Feyenoord vanmiddag verliest van Vitesse dan hebben ze een flinke uitdaging? (gezien ze dan in 4 wedstrijden nog 5 punten goed moeten maken). Anders wordt t Play-offs en een extra voorronde. Gezien de financiële situatie geen ideale situatie.

Onderin kan Emmen ook goede zaken doen, bij winst gaan ze over VVV heen, bij een gelijkspel komen ze op gelijke hoogte. Kortom, er is nog een hoop spannend.
 
Laatst bewerkt:
Emmen legt, wederom, leuk voetbal op de mat. Vooralsnog weten ze het niet om te zetten in een doelpunt.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan