Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bijlow gaat er geblesseerd af in de blessuretijd. Hoe toepasselijk. :rolleyes:
Geblesseerd aan een been na een botsing.
 
Bijlow weer geblesseerd er af na een botsing in de '89e minuut. 4 minuten extra waarvan er nu al bijna 3 verstreken zijn zonder te spelen. Kijken wat de scheids doet.
 
"Het was belangrijk voor RKC om niet achter te komen, dat is toch gebeurd.
Het is nu misschien wel nog belangrijker om niet met 0-2 achter te komen, dus dat zullen ze willen voorkomen."

Wtf is dit? :ROFL:
Ik ga ook solliciteren om commentator te worden.
 
Lekker ventje die Alvarez, klap in de nek geven hoort niet thuis op t voetbalveld. Mag ie van geluk spreken dat Bas 'mannelijk voetbal' Nijhuis op t veld staat te 'fluiten'.
 
Het liefste zie ik Emmen en RKC uit de Eredivisie verdwijnen. Twee pauperclubs met ditto uitstraling die niet thuishoren in de Eredivisie.
 
Waarom is rkc een pauperclub, voeren goed beleid en voetballen zeer fatsoenlijk. Weet je wat een pauper club is? Feyenoord....willens en wetens slecht begroten en afwentelen op je fans
En Emmen heeft lef getoond door de trainer waar ze succes mee hadden ook te blijven steunen toen het flink minder ging. Kan dat beide clubs komende editie weer meedoen is gewoon aanwezig.
 
Lekker ventje die Alvarez, klap in de nek geven hoort niet thuis op t voetbalveld. Mag ie van geluk spreken dat Bas 'mannelijk voetbal' Nijhuis op t veld staat te 'fluiten'.

Ik neem aan dat het zonder kracht was.

Het zal wel weer gezever opleveren, maar wat zou er gebeurt zijn als deze klap zou zijn uitgedeeld door een speler van PSV, wellicht Malen of Götze?
Zou Basje "boerenpummel" Nijhuis dan ook "slechts" geel getrokken hebben?

In mijn ogen is hier wederom sprake van een gevalletje "klassenjustitie" waarbij het waarschijnlijk volgens de IFAB en het hoofd scheidsrechterszaken van de KNVB alleen bij 020 slechts geel is.
Of is het beter om net als de KNVB hier de ogen maar voor te sluiten.

Er mag door 020 gerust een bloemetje naar de hele arbitrage, want geen enkele club heeft er zoveel baat bij.
Antony (ik schop elke wedstrijd na en kom er mee weg), Alvarez (slaan en schoppen) en Martinez (ik ga als een idioot elk duel in) zijn in totaliteit al bijna 10 keer aan een rode kaart ontsnapt vanwege de uitleg van de regels door de IFAB (althans volgens het hoofd scheidsrechterszaken).
 
Er mag door 020 gerust een bloemetje naar de hele arbitrage, want geen enkele club heeft er zoveel baat bij.
Overmars heeft wat rond gekeken maar vond de bloemen te duur.

Er is een andere briljante oplossing gevonden; Sjaan kan, nu hij promotie heeft gemaakt tot Head of VAR Europe, alle scheidsrechters extra trainingen geven hoe ze moeten fluiten en VAR’ren in 020-stijl. Normaal gesproken betalen de arbiters om tot de 020-illuminati circle te mogen behoren, maar gezien de uitstekende prestaties krijgen ze deze nu een seizoen gratis.
 
Er is een andere briljante oplossing gevonden; Sjaan kan, nu hij promotie heeft gemaakt tot Head of VAR Europe, alle scheidsrechters extra trainingen geven hoe ze moeten fluiten en VAR’ren in 020-stijl.
Maar daar heb je toch helemaal geen training voor nodig? Zet gewoon een blinde in het veld.. Scheelt ook weer kosten.. Of Nijhuis alles laten fluiten, want die kan er sowieso geen reet van..

Overigens heeft Overmars zelf besloten de wedstrijden in de Arena te gaan fluiten. Hij zoekt nog wel een scootmobiel die 150 kilo aankan.. de coopertest bleef bij hem net niet onder de 12 uur..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan