Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als Ajax-AZ nou een gelijkspel wordt hè.
Volgende speeldag winnen wij van Groningen, terwijl Feyenoord gelijk speelt tegen Willem II, dus halen we de Rotterdammers in op doelsaldo.

Oké, nu wordt het moeilijk. Ajax verliest de inhaalwedstrijd tegen Utrecht, en AZ verliest de inhaalwedstrijd tegen Feyenoord. AZ verliest ook van ons en Willem II, Feyenoord verliest vast van een ADO of RKC ofzo, en Ajax verliest van Feyenoord, Heerenveen en Vitesse.

Jongens, het kan nog......
Dat jinxen hebben jullie genoeg gedaan de afgelopen dagen met praten over het kampioenschap. Laten we even niet te veel gaan rekenen...
 
Dus voor PSV is verlies AZ het gunstigste nu. Maar ik kan me er echt niet toe zetten voor Ajax te zijn...
Voor PSV maakt het allemaal niet meer uit. Afgezien hele rare uitslagen, is de 4e plaats het hoogst haalbare en het meest waarschijnlijke. We moeten nog uit naar AZ
 
Ik hoop eigenlijk dat Ajax wint. Kampioen ga je niet worden. 2e plek is nog best mogelijk.
 
Voor PSV maakt het allemaal niet meer uit. Afgezien hele rare uitslagen, is de 4e plaats het hoogst haalbare en het meest waarschijnlijke. We moeten nog uit naar AZ
Nou ja, Feyenoord moet nog naar AZ om die wedstrijd in te halen, en het verschil is nu 1 punt met nog 12 (13) wedstrijden te spelen. Dat lijkt me niet een gelopen race.
 
Lekker hoor, Bizot houdt de 1-0 tegen en een minuut erna levert blind in en maakt Boadu de 0-1 heerlijk. ga zo door AZ
 
Maar wat een verschil deze wedstrijd tot nu toe met het gestuntel dat PSV en fey op de mat legde. Als AZ zo speelt tegen ons, gaan we met 5-0 nat
 
Het is toch ook wel apart en mooi om te zien. Dat Ajax gewoon beter voetbal speelt dan Az. Het ajax, wat volgens zich zelf het mooie voetbalspel heeft uit gevonden. Heerlijk om te zien hoe ajax toch in het hemt wordt gezet. Maar dit is een linke stand. Az moet er snel meer maken anders walsen die kwallen er in de 2e helft er over heen.
 
Verfrissend om ook te zien dat de AZ backs gewoon achterin staan, zou PSV ook eens moeten probeern :D
 
Het is toch ook wel apart en mooi om te zien. Dat Ajax gewoon beter voetbal speelt dan Ajax. Het ajax, wat volgens zich zelf het mooie voetbalspel heeft uit gevonden. Heerlijk om te zien hoe ajax toch in het hemt wordt gezet. Maar dit is een linke stand. Az moet er snel meer maken anders walsen die kwallen er in de 2e helft er over heen.
Nou bijna je zin, mooie aanval
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan