Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Heracles - Ajax 1-0 :D :grin:
Een mooi slot van het Eredivisieweekend, maar wat een bedroevend niveau is het toch in de Mickey Mouse competitie.
 
Genoten van de passie van Heracles in de slotfase. Geweldig.

Lalalalajala, veel plezier met carnaval Brabantse vrienden!
 
En Blind heeft maar weer eens laten zien waarom veel mensen zonder ajax-bril hem een beperkte verdediger vinden en zeker niet als eerste invullen voor een plekje in Oranje.
 
En Blind heeft maar weer eens laten zien waarom veel mensen zonder ajax-bril hem een beperkte verdediger vinden en zeker niet als eerste invullen voor een plekje in Oranje.
Blind kan goed voor de verdediging, maar d'r in is t niet ideaal.
 
Ik heb altijd gezegd, Blind een prima speler, maar komt tekort voor elke positie waar hij voor in aanmerking komt.
 
Voorhoede van gemiddeld 33 jaar... Een verdwaalde roze pony als linksbuiten...

Ja, ik zag dit wel aankomen. Goed voor mijn toto, minder voor mijn humeur. Hopelijk een wake up call voor de rest van het seizoen, anders ga je geen kampioen worden.

Terecht dat hiervan genoten wordt, fijn carnaval!
 
Zie dat die Halilovic ff bewierookt wordt voor de mooie 2-2, ik zie vooral 2 spelers van ADO die apatisch op n metertje staan te wachten wat er gaat gebeuren. Desalniettemin wel een nette goal, maar t is geen Messi.
 
PEC Zwolle - Vitesse 4-3
6' :BALL: 1-0
6' :BALL: 1-1
33':BALL: 1-2
74' :BALL: 2-2 Kenneth Paal
90' :BALL: 3-2
90'+2' :BALL:3-3
90'+4 :BALL: 4-3

Wat een bizarre wedstrijd. :maniac:
 
Dus voor PSV is verlies AZ het gunstigste nu. Maar ik kan me er echt niet toe zetten voor Ajax te zijn...
 
Als Ajax-AZ nou een gelijkspel wordt hè.
Volgende speeldag winnen wij van Groningen, terwijl Feyenoord gelijk speelt tegen Willem II, dus halen we de Rotterdammers in op doelsaldo.

Oké, nu wordt het moeilijk. Ajax verliest de inhaalwedstrijd tegen Utrecht, en AZ verliest de inhaalwedstrijd tegen Feyenoord. AZ verliest ook van ons en Willem II, Feyenoord verliest vast van een ADO of RKC ofzo, en Ajax verliest van Feyenoord, Heerenveen en Vitesse.

Jongens, het kan nog......
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan