Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik zit zo even te kijken naar de selectie maar Heerenveen heeft toch wel een behoorlijk jonge selectie, zit best wat talent in.
 
13' Ajax krijgt een Penalty.
Tadic schiet raak. Het is 1-0 voor Ajax tegen RKC.
De wedstrijd lijkt/is al beslist.
 
Sparta krijgt n pingel, VAR kijkt mee... en nog n keer en nog n keer. En de pingel wordt genomen. blijft 0-0 daar t schot oud PSV-er Mahyi door Padt gekeerd wordt.
 
Mooi passje van Lundqvist ook. Sowieso een hoog PSV-gehalte in die wedstrijd.
Dat geldt voor een flink deel van de eredivisie. Heb de plaatjes van de welbekende grootgrutter met n blauw logo in zitten plakken voor de kinderen hier. Zaten aardig wat oud PSV-ers bij. Bij meer dan de helft gok ik zo.
 
EN 0-2 door Lundqvist, 3e goal vandaag met n zweem van PSV na zijn eerdere assist en de goal van Matavz
 
Wow, flinke botsing tussen 2 Spartanen. Rigo en Vriens, geen lekkere beelden maar beiden zijn wakker. Bij Rigo leek wel ff of ie er niet was. Heeft ook n flink ei op t voorhoofd. Vriens ook, maar daar is ook nog eens bloed te zien, wordt gehecht en lijkt verder te gaan spelen. (lijkt mij overigens niet verstandig, maar ik ben geen arts)
 
Dat zag er akelig uit inderdaad. Denk dat vooral Rigo de komende tijd rustig aan moet doen. Hij was echt minuten lang niet aanspreekbaar.
 
Ajax heeft Koeman wel een dienst bewezen. Nu hoeft hij niet meer helemaal naar Turkije af te reizen om te zien dat Babel er helemaal niets meer van kan. Die hoef je echt niet meer op te roepen.
 
Na 12 minuten spelen
PEC Zwolle - Feyenoord 2-0
5' :BALL: Thy(Penalty)
11' :BALL: Van Duinen

Willem II - FC Utrecht 0-1
4' :BALL: Bahebeck

:D
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan