Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Heel veel vervelende mannetjes bij ajaks. Ze zijn afgetroefd op inzet, en gaan dan bij de scheids piepen.
 
Gelijk de twee zeurpieten van Ajax Tadic en Veltman naar de scheidsrechter om te klagen. Waarover eigenlijk? Dat je 80 minuten lang afgetroefd werd en 10 minuten hebt gevoetbald en je daarom hebt verloren?
 
Gelijk de twee zeurpieten van Ajax Tadic en Veltman naar de scheidsrechter om te klagen. Waarover eigenlijk? Dat je 80 minuten lang afgetroefd werd en 10 minuten hebt gevoetbald en je daarom hebt verloren?
Zeiken is het enige dat Tadic nog kan nu hij het voetballend niet meer redt...
 
En onze Tata-Forummer die zit er gewoon he. Toch nog een leuk bedrijfsuitje.
Ja jongens, ik was erbij in de skybox. Vooraf een lekker biefstukje en tactische bespreking van Groningen-TD Fledderus en daarna de stomme klup zien aankutten. Ze waren nog slechter dan PSV en wat vooral opviel: Bij iedere balverovering trapte Gron de bal gewoon lukraak naar voren en dat was genoeg om de hele Ajax-defensie in paniek te brengen.
Al met al was het leuker dan ik verwachtte, ook al wist ik al dat de rit naar huis met Langs de Lijn op de radio een helletocht zou worden.
 
AZ - RKC 4-0.
AZ staat in punten gelijk met Ajax.
De manier van spelen van AZ, de stijl van vorig seizoen en ook dit seizoen, doet me denken aan de glorieuze jaren van PSV....mooi en aantrekkelijk voetbal, creativiteit, dominantie, hoog tempo en aanvallend en bovenal stralend van enthousiasme. Wat verlang ik al enkele jaren naar deze stijl voor PSV, waarin AZ momenteel speelt.... :sad:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan