Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zyjech is toch wel heel belangrijk voor dit Ajax.
 
Op twitter zag ik dat Tagliafico een schandalige overtreding maken door Svensson nog na te trappen. Die had best rood kunnen krijgen. :braak:
Maar goed ik mag verder natuurlijk niet klagen met 5 punten voorsprong.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zie nu de beelden van GRO-ADO. Waarom Zeefuik er niet met rood vanaf gaat is wat mij betreft onbegrijpelijk.
 
Ah, het lag niet aan AZ volgens Ten Hag, t lag aan die stomme klup zelf en vooral het uitvallen van Ziyech.. (rondo)
 
Maar ja jongens, wij moeten ook nog naar Alkmaar he. Pas als we over 14 dagen er nog goed voorstaan, ben ik er meer gerust op.
 
Maar ja jongens, wij moeten ook nog naar Alkmaar he. Pas als we over 14 dagen er nog goed voorstaan, ben ik er meer gerust op.
Wanneer is het goed voorstaan, al bij 5 punten of alleen bij 8. Schijnt dat na die wedstrijd die stomme klup iets van 7 wedstrijden in 22 dagen moet spelen.
 
Heb er al zin in. Een ajax dat MOET winnen, wat natuurlijk vol op de aanval gaat spelen. Dat speel je ons meer en meer in de kaart.
Moet je niet natuurlijk na 20 minuten al met 3-0 achterstaan.
 
Jongens, het valt me wel enorm tegen van Ajacied 1900, dat hij zich nu in zwijgen hult....ik had op z'n minst een felicitatie van hem verwacht op onze 3 punten tegen VVV.....maar Ajacied 1900, als je misschien meeleest, het kan nog altijd om ons te feliciteren....:lmao:
 
Jongens, het valt me wel enorm tegen van Ajacied 1900, dat hij zich nu in zwijgen hult....ik had op z'n minst een felicitatie van hem verwacht op onze 3 punten tegen VVV.....maar Ajacied 1900, als je misschien meeleest, het kan nog altijd om ons te feliciteren....:lmao:
Hij heeft een ban. Volgens mij zit nu 40% van zijn straf erop. ?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan