Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Prachtig....we staan 5 punten los van Ajax....maar dan moet Van Bommel nu eens echt met een andere tactiek komen om deze 5 punten veilig te blijven stellen in de komende 2 maanden....want 1 uitglijder en het wordt weer billenknijpen ...dus richting de klassieker in de Arena moet er nu eens echt anders gevoetbald worden dan de ongeïnspireerde wedstrijden van na de winterstop....en Mark moet nu eens echt erkennen dat het waardeloze potjes zijn vanuit PSV perspectief ...maar goed...5 punten, dus we hebben weer even lucht in de race om de landstitel ....Viva PSV, Forza PSV, ...PSV ki Jai Hoh...!!!
 
Prachtig....we staan 5 punten los van Ajax....maar dan moet Van Bommel nu eens echt met een andere tactiek komen om deze 5 punten veilig te blijven stellen in de komende 2 maanden....want 1 uitglijder en het wordt weer billenknijpen ...dus richting de klassieker in de Arena moet er nu eens echt anders gevoetbald worden dan de ongeïnspireerde wedstrijden van na de winterstop....en Mark moet nu eens echt erkennen dat het waardeloze potjes zijn vanuit PSV perspectief ...maar goed...5 punten, dus we hebben weer even lucht in de race om de landstitel ....Viva PSV, Forza PSV, ...PSV ki Jai Hoh...!!!

De wedstrijd in de arena is de eerstvolgende wedstrijd.
 
Ajax - PSV is een wedstrijd opzich, dat kan echt alle kanten op gaan, der valt geen peil op te trekken wat dat gaat worden.

Dat klopt, maar het is wel een wereld van verschil of je die wedstrijd ingaat met 5 punten voor of met 2 punten voor. De druk bij Ajax zal groter zijn.
 
De wedstrijd in de arena is de eerstvolgende wedstrijd.
Dus....echt werk aan de winkel voor Mark en de rest van het technische staf....we spelen nu te voorspelbaar en elke club die verdedigend speelt, maakt het PSV enorm lastig. Nu verwacht ik niet dat Ajax in de Arena verdedigend gaat spelen, maar als PSV wel aanvallend gaat spelen, dan ben ik bang dat onze verdediging kwetsbaar zal zijn...
 
Dat klopt, maar het is wel een wereld van verschil of je die wedstrijd ingaat met 5 punten voor of met 2 punten voor. De druk bij Ajax zal groter zijn.
En een hele grote kans dat Bommel die 5 punten wilt behouden, en daardoor een laf PSV afgeslacht ziet worden.
 
Op dr laatste dag. Met een AZ dat zich mogelijk spaart voor de play-offs.

Als AZ zo doorgaat hebben ze geen play-offs nodig. Ze staan nu al gelijk met Feyenoord.
PSV heeft het volledig zelf in de hand om ervoor te zorgen dat voor PSV die laatste wedstrijd niet meer van belang is.
 
Dus....echt werk aan de winkel voor Mark en de rest van het technische staf....we spelen nu te voorspelbaar en elke club die verdedigend speelt, maakt het PSV enorm lastig. Nu verwacht ik niet dat Ajax in de Arena verdedigend gaat spelen, maar als PSV wel aanvallend gaat spelen, dan ben ik bang dat onze verdediging kwetsbaar zal zijn...

AZ, Feyenoord, Heracles en PSV zelf hebben laten zien hoe je Ajax moet bestrijden. Laat ze die wedstrijden maar eens terugkijken. Daar hebben ze 2 weken de tijd voor.
 
En als PSV zo blijft spelen als de laatste twee wedstrijden maak ik me ook zeker niet zoveel zorgen. ;)

Maar dat doen ze niet. :D ;)
Ajax heeft nog een zwaar programma met de CL wedstrijden. PSV kan zich volledig richten op de competitie.
De wedstrijd Ajax - PSV kan nu wel heel cruciaal worden. Mocht PSV die winnen dan is de kans wel heel klein geworden dat Ajax nog kampioen zal worden. En als Ajax wint is het gat weer 2 punten. We zullen het zien. Het zal een beladen wedstrijd worden. Dat is wel zeker.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan