Wedstrijdchat Jong PSV

Jong PSV maakt een 2-0 achterstand tegen De Graafschap goed en wint met 2-3. Na 12 minuten is het al 2-0 voor De Graafschap.

17' Gapko 2-1
82' Rigo 2-2 (Penalty)
90' Gakpo 2-3

:fb::)

Ook de penalty gekregen omdat Gakpo neergehaald werd. Was dit een zwaluw of is het al zomer?
Zou wel heel tof zijn als Gakpo in dit tempo doorgaat: hij liet ook in Florida een goede indruk achter.
 
Vorige zomer (of was het winter?) ook al!

Heb de samenvatting nog even teruggekeken, maar hij speelde sowieso goed. Heerlijke pass ook na minuut of 14. Tof hoor als hij doorbreekt. Lozano, Malen, Gakpo..., de komende jaren lijkt PSV verzekerd van een hele fijne linkervleugel :cheer:
 
Zoals ik afgelopen zomer na de oefenpot tegen RKC al zei, die Gakpo heeft veel potentie. Mooi dat hij dat nu ook weer laat zien, laten we hopen dat hij die lijn door kan zetten :)
 
Heb de samenvatting nog even teruggekeken, maar hij speelde sowieso goed. Heerlijke pass ook na minuut of 14. Tof hoor als hij doorbreekt. Lozano, Malen, Gakpo..., de komende jaren lijkt PSV verzekerd van een hele fijne linkervleugel :cheer:

En dan maar hopen dat er dan een andere trainer voor de groep staat die geen hekel heeft aan speeltuintjes....
 
En dan maar hopen dat er dan een andere trainer voor de groep staat die geen hekel heeft aan speeltuintjes....

Inderdaad, er moet een trainer komen die goed is met talent. Ik val waarschijnlijk in herhaling, maar ik zie het zitten in Van Bommel mét Van Marwijk, en ik ben ook gecharmeerd van Van der Gaag, maar ook hem zie ik het liefst een ervaren man naast zich hebben. Nog beter: met z'n drieën in de staf en Van der Gaag doorschuiven als Van Bommel de stap hogerop maakt :cool:
 
Jong PSV verliest met 2-0 van NEC. Dirk Abels kreeg in de 87e minuut een rode kaart bij een 1-0 stand. Daarna scoort NEC in de 90e minuut nog 2-0.
 
Jong PSV verliest met 2-0 van NEC. Dirk Abels kreeg in de 87e minuut een rode kaart bij een 1-0 stand. Daarna scoort NEC in de 90e minuut nog 2-0.

Ik heb gisteren de hele wedstrijd gezien. (het was of Jong PSV kijken of "Say Yes to the Dress" kijken met de dames in huis)

60 minuten lang waren ze beter dan NEC, speelden verzorgd voetbal en stonden onverdiend met 1-0 achter. Daarna was het helemaal niks meer.

De rode kaart was terecht en superstom (smerige overtreding diep op de helft van NEC) en paste totaal niet in het beeld van een verder heel sportieve wedstrijd.

Maar goed, het eerste uur was echt aardig om naar te kijken, daarna was het zo vreselijk dat ik zelfs een paar keer naar Feyenoord gezapt heb.
 
De goals die Lammers maakt, heeft Luuk de Jong nog nooit gemaakt, ook niet in de jeugd of bij de Graafschap en Twente.
 
Jong PSV verliest van Jong AZ met 2-1. 72' 2-1 Gakpo

Koploper Jong Ajax heeft met 2-1 verloren van hekkensluiter Jong Utrecht. o.O
Ajax heeft het niet zo op Utrecht. :D :p
 
Jong PSV verliest van Jong AZ met 2-1. 72' 2-1 Gakpo

Koploper Jong Ajax heeft met 2-1 verloren van hekkensluiter Jong Utrecht. o.O
Ajax heeft het niet zo op Utrecht. :D:p

Staan nog steeds twee punten los, zouden ze die dan gaan huldigen wanneer ze de Jupiler League winnen :D
 
Tja, Jong PSV blijft wisselvallig in de JL. Ene keer hebben ze de vorm te pakken en winnen ze 4 potjes op rij. En de andere keer is het helemaal niks, en winnen ze 4 potjes op rij niet.

En Jong Ajax verliest van laagvlieger Go Ahead Eagles. :grin:
En Emmen verliest van Jong AZ en verspeelt hierdoor waarschijnlijk de periodetitel. :rolleyes:
 
winnen of verliezen mag geen uitgangspunt zijn van Jong PSV of de overige jeugdelftallen. Het gaat er om of wij goede tot uitzonderlijke talenten zien rondlopen die zich onderscheiden van de rest. Dat doet een Lammers en dat deden jongens als Gudmundsson en Malen. Dat is het einge wat telt want dit soort jongens zijn diegene die straks de grootste kans maken om door te breken, althnas......
 
Terug
Bovenaan Onderaan