Wedstrijdchat Jong PSV

Malen vormt samen met Obispo, Gudmundsson en Mauro het spelersgroepje van Jong PSV die mogelijk kunnen doorschuiven. Alle anderen zijn te licht.
We moeten nog even geduld hebben, wachten op de lichting onder 19, die barst van het talent.
 
Het duurde ff tot zijn eerste goal, maar nu hij die heeft, gaat het lekker. 5 goals in zijn laatste 4 wedstrijden.
 
Het duurde ff tot zijn eerste goal, maar nu hij die heeft, gaat het lekker. 5 goals in zijn laatste 4 wedstrijden.

Logisch, in de eerste wedstrijden malen er nog teveel dingen door zijn hoofd. Nu is hij eindelijk los en heeft hij maar liefst 5 malen gescoord.
 
DRbYdXiX4AcnZGo.jpg:small.jpg

Straks om 20:00 in de Premier League International Cup, speelt Jong PSV tegen Liverpool FC O23. Daarin gaat het in deze formatie van start.
Vorige wedstrijd won Jong PSV met 4-3 van Sparta Praag.
 
Laatst bewerkt:
Jong PSV al na 12 minuten op 0-2 voor tegen FC Dordrecht.

5' Eigen Goal
12' Justin Lonwijk
 
Laatst bewerkt:
Mag wat mij betreft wel eens een paar keer invallen in het eerste. Laat het nu toch al een poosje zien die jongen.

Yep, samen met Gudmundsson en Mauro Jr mag hij van mij wel wat meer minuten maken in de eredivisie. (Obispo en Rosario overigens ook)
 
Mag wat mij betreft wel eens een paar keer invallen in het eerste. Laat het nu toch al een poosje zien die jongen.

Ja, mooie concurrent voor Bergwijn. Daarbij mist PSV Locadia nog wel een tijd en De Jong mag van mij lekker naast Cocu zitten.
 
Lekkere goal. Mooie pass, goed aangenomen, prima over de verdediger gewipt en lekker ingeschoten. :clap:

Deze jongen laat in veel minder tijd toch wel meer klasse zien dan Lammers, wat volgens mij echt een huis tuin en keukenspits gaat worden van VVV.

Ben benieuwd waar hij volgend seizoen staat en of hij dan goed genoeg is om hier en daar een invalbeurt te maken.
 
Jong PSV maakt een 2-0 achterstand tegen De Graafschap goed en wint met 2-3. Na 12 minuten is het al 2-0 voor De Graafschap.

17' Gapko 2-1
82' Rigo 2-2 (Penalty)
90' Gakpo 2-3

:fb::)


 
Terug
Bovenaan Onderaan