Wedstrijdchat Jong PSV

moet zeggen dat ik tot nog toe niet erg blij word van deze wedstrijd :) Alleen Rayhi laat zien eredivisie niveau te hebben tot nog toe. maar ach de wedstrijd is jong
 
moet zeggen dat ik tot nog toe niet erg blij word van deze wedstrijd :) Alleen Rayhi laat zien eredivisie niveau te hebben tot nog toe. maar ach de wedstrijd is jong

Ja, ze hebben het vanavond inderdaad lastig. Slordig en teruggedrongen.
 
Ach. De echte talenten zitten niet in Jong PSV. Alleen Rayhi en Koch zouden eventueel als laatste nog de overstap kunnen maken (Heesackers en Leemans van de A1 die er af en toe bijzitten niet meegerekend). Verder moet je echt kijken naar de A1, waar ongelooflijk veel talent in zit. Ook de B1 is weer top.
 
Pfoe, wat een slap schot van die Schouw.. :| Had toch wel de tijd.

Nu wel een betere. :)

Het is voor mij duidelijk dat Van Ooijen het verst in zijn ontwikkeling is, hij oogt veel slimmer dan de rest.
 
Is dit profvoetbal? Djeeeezzz, wat een slappe vertoning. Hadden ze niet beter de hele A1 naar de Jupiler League kunnen sturen?
 
Wat is Kardes slecht. Waarom geen Brenet? Ik mag hopen dat PSV Brenet wel heeft ingeschreven bij Jong PSV.
 
JPSV krijgt toch meer kansen. We hoeven wederom niet te verliezen. Maar het verschil met de Eredivisie is duidelijk (en groot).

Mooie poging van Antonio!
 
Dat Jong PSV dan nog een beetje tegenvalt, ok. Maar Excelsior is ook slecht, hoor. :|

Het is natuurlijk wel zo dat we redelijk verwend worden door het eerste. Onwillekeurig zit dat nog een beetje in je hoofd.

Trouwens mooi hoe Jan Mulder daar gisteren over sprak.
 
dat deed hij bij PSV 1 ook goed vrij lopen bij corners (Zanka)
 
Toch nou wel een overwicht voor JPSV. Paar grote kansen achter elkaar. Goed dat Rayhi daar oog had voor zijn medespelers, jammer dat er slecht vervolg werd gegeven.

Nu weer mooie kopbal van Zanka, die ook nog eens wordt losgelaten door Deckers. Excelsior wankelt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan