Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
En sinds wanneer zit Martijn bij het mod-team :wtf:
Die opent geen topic, maar plaatst gewoon een 'voorbeschouwing' in een lopend, algemeen Wedstrijdentopic.
Dacht dat alleen jullie daar de rechten over hadden
Dacht[...]
Ja, daar ga je al.
En omdat we ons nu meer bezig gaan houden met de JL, maken we dan ook een apart JL-wedstrijdtopic of doen we dat hierin bespreken?
Dan niet joh :huil:
Volgens mij heb je daar bovenaan deze pagina al antwoord op gehad? :|
Ik vraag toch naar een JL-wedstrijden topic niet naar een apart wedstrijden topic voor Jong PSV? :|
Ik ging er van uit dat dat op de grote hoop ging, my bad.Ik vraag toch naar een JL-wedstrijden topic niet naar een apart wedstrijden topic voor Jong PSV? :|
Het is dan wel geen wedstrijdchat, maar dit leek me toch wel een geschikte plek voor deze vraag: heeft PSV ooit een officiële doelstelling genoemd voor Jong PSV in de JL? Proberen ze serieus mee te ballen om het kampioenschap, of wordt de JL meer gezien als een laboratorium waarin op een 'redelijk' niveau geëxperimenteerd kan worden met verschillende jonge spelers?
Volgens Kalezic eindigen ze in het rechterrijtje en staat de ontwikkeling van de speler voorop en niet het resultaat.
Bron: De seizoensgids van VI.
Als dat zo is, hebben ze bewust laag ingezet. Ik denk dat er meer in zit.
Het is dan wel geen wedstrijdchat, maar dit leek me toch wel een geschikte plek voor deze vraag: heeft PSV ooit een officiële doelstelling genoemd voor Jong PSV in de JL? Proberen ze serieus mee te ballen om het kampioenschap, of wordt de JL meer gezien als een laboratorium waarin op een 'redelijk' niveau geëxperimenteerd kan worden met verschillende jonge spelers?
Volgens Kalezic eindigen ze in het rechterrijtje en staat de ontwikkeling van de speler voorop en niet het resultaat.
Bron: De seizoensgids van VI.
Kan ook hier gevraagd worden.
Ik zal het maar niet twee keer vragen.