Wedstrijdchat Jong PSV

Dacht dat alleen jullie daar de rechten over hadden :)

Voor het openen van nieuwe Wedstrijdtopics. Als iemand hier in het JPSV Wedstrijdchat-topic, zoals Martijn deed, in het juiste format een voorbeschouwing wil posten - prima.
 
Ik vraag toch naar een JL-wedstrijden topic niet naar een apart wedstrijden topic voor Jong PSV? :|

Ahh.. nu snap ik je. Ik dacht dat je gewoon weer eens zat te zieken. ;) Wat mij betreft kan dat prima hier besproken worden, of in de topics van de JL-teams in die hoek van het forum. Laten we eerlijk wezen, daar zal weinig animo voor zijn.
 
Het is dan wel geen wedstrijdchat, maar dit leek me toch wel een geschikte plek voor deze vraag: heeft PSV ooit een officiële doelstelling genoemd voor Jong PSV in de JL? Proberen ze serieus mee te ballen om het kampioenschap, of wordt de JL meer gezien als een laboratorium waarin op een 'redelijk' niveau geëxperimenteerd kan worden met verschillende jonge spelers?
 
Het is dan wel geen wedstrijdchat, maar dit leek me toch wel een geschikte plek voor deze vraag: heeft PSV ooit een officiële doelstelling genoemd voor Jong PSV in de JL? Proberen ze serieus mee te ballen om het kampioenschap, of wordt de JL meer gezien als een laboratorium waarin op een 'redelijk' niveau geëxperimenteerd kan worden met verschillende jonge spelers?

Volgens Kalezic eindigen ze in het rechterrijtje en staat de ontwikkeling van de speler voorop en niet het resultaat.

Bron: De seizoensgids van VI.
 
Het is dan wel geen wedstrijdchat, maar dit leek me toch wel een geschikte plek voor deze vraag: heeft PSV ooit een officiële doelstelling genoemd voor Jong PSV in de JL? Proberen ze serieus mee te ballen om het kampioenschap, of wordt de JL meer gezien als een laboratorium waarin op een 'redelijk' niveau geëxperimenteerd kan worden met verschillende jonge spelers?

Kan ook hier gevraagd worden. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan