Wedstrijdchat Jong PSV

Volgens mij moet Saibari gewoon het geluk hebben een keer te scoren. Het zit er wel in, maar het komt er nog niet uit. Een klassieke ketchupfles.
 
Ja, mijn 2e club. Opgegroeid in en om Breda, veel vaker bij wedstrijden van NAC geweest dan van PSV. Vanaf een jaar of 14, door een gat in het hek het stadion insluipen, of, asl we geld hadden, een jeugdkaartje (kostte 1 gulden geloof ik).
Dat was aan de Beatrixstraat. Tegenwoordig een hippe buurt. Je zou nooit meer verwachten dat daar ooit een volksclub had gezeten.
 
Ik zie het er niet in. Is te traag en komt gewoon te kort.
Het zal mij verbazen als die jongen definitief boven komt drijven in de top van Nederland.
Te traag, teveel in 1 tempo ook, nijging tot overgewicht, te weinig rendement.

Ik zie daarbij geen extra kwaliteit die dat pallet van gebreken compenseren kan.
 
Dat was aan de Beatrixstraat. Tegenwoordig een hippe buurt. Je zou nooit meer verwachten dat daar ooit een volksclub had gezeten.
Ben maar 1x in het nieuwe stadion geweest, dat was de openingswedstrijd tegen een Braziliaans team.

De Beatrixstraat was het perfecte stadion, begrijpelijk dat ze een nieuw stadion gebouwd hebben, maar wel ontzettend jammer
 
Saibari is de minst gevaarlijke speler die ik ooit gezien heb die niet als centrale verdediger speelt. Een gemiddelde back of verdedigende middenvelder scoort nog vaker. De meeste CVs ook trouwens.
 
Ben maar 1x in het nieuwe stadion geweest, dat was de openingswedstrijd tegen een Braziliaans team.

De Beatrixstraat was het perfecte stadion, begrijpelijk dat ze een nieuw stadion gebouwd hebben, maar wel ontzettend jammer
Jammer dat nac psv niet meer kan. Die heb ik in Breda allemaal bezocht.. geweldig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan