Wedstrijdchat Jong PSV

Maar ff serieus, Van Duiven nu rust geven zodat ie zondag mee kan spelen met de grote jongens zou ik eigenlijk wel heel erg eng vinden. Jongen moet gewoon vanavond kunnen spelen, morgen uitlooptraining en vanaf woensdag met de grote jongens aan de bak.
 
Eerste grote kansen van de wedstrijd voor Saibari, wellicht geen verrassing maar deze gingen er niet in.

Maar ff serieus, Van Duiven nu rust geven zodat ie zondag mee kan spelen met de grote jongens zou ik eigenlijk wel heel erg eng vinden. Jongen moet gewoon vanavond kunnen spelen, morgen uitlooptraining en vanaf woensdag met de grote jongens aan de bak.

Misschien wil Ruud dat hij de volledige week meetraint.
 
Maar ff serieus, Van Duiven nu rust geven zodat ie zondag mee kan spelen met de grote jongens zou ik eigenlijk wel heel erg eng vinden. Jongen moet gewoon vanavond kunnen spelen, morgen uitlooptraining en vanaf woensdag met de grote jongens aan de bak.
Hij is vanaf nu niet meer Jong PSV. Hij is wel nog jong, maar maakt de stap naar PSV 1.
 
Fedde Leysen verlengt een hoekschop en in plaats van de bal van de lijn te koppen geeft een verdediger van NAC het laatste zetje, 1-0.
 
Inmiddels hebben de NAC-supporters unaniem besloten dat de moeder van de scheidsrechter een hoer is
 
Terug
Bovenaan Onderaan