Ongezouten
Bondscoach
Blijkbaar zijn ze niet goed genoeg.Wat is er tegenwoordig mis met talenten uit Utrecht, Groningen, Breda, enz.?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Blijkbaar zijn ze niet goed genoeg.Wat is er tegenwoordig mis met talenten uit Utrecht, Groningen, Breda, enz.?
spelen bij Napoli, Liverpool en Leipzig?Wat is er tegenwoordig mis met talenten uit Utrecht, Groningen, Breda, enz.?
Schitterende goal van Saibari.Weer een assist van Romero en weer een goal van Saibari. 3-2 sterk bijgehouden door Romero trouwens
Ja, hij heeft zelfs al een tijd bij het eerste gezeten, maar 2x geblesseerd geweest. 1x paar maand, daarna speelde hij 2 wedstrijden en lag hij er weer paar weken uit. Kortom: Blessures hebben hem helaas teruggeworpen, maar de keren dat Ik Jong PSV zag toen hij nog meespeelde, was ik erg onder de indruk van hem.Hans Junior is echt helemaal gek van Oppegard en Bakayoko. Bakayoko was me al opgevallen. Maar Is Oppegard echt zo goed en kunnen we hem dan niet beter bij het eerste halen?
Had net zo goed andersom kunnen zijn..3-3 dus
Dan was het nog steeds 3-3 geweestHad net zo goed andersom kunnen zijn..
Niet. ε - εDan was het nog steeds 3-3 geweest
Echt?Dan was het nog steeds 3-3 geweest
Maar het was gevoelsmatig wel fijn geweestDan was het nog steeds 3-3 geweest
Ah nieuwe week weer een wissel op de goal, zo komen we er wel met de keepers.
Romero staat in de basis in de wedstrijd tegen Volendam!