Wedstrijdchat Jong PSV

Bakkali-gevoel?
Nee dat niet. Veel te weinig van hem gezien of gehoord im iets van zijn mentaliteit te kunnen zeggen. Maar ik heb inmiddels veel meer jonge talenten gezien die wel meer leuke dingen als hem hebben laten zien en het niet hebben gered.
 
ADO Den Haag wint met 2-0 van Jong Ajax.
Lekker weekend voor Ajax, maar ze hebben ook zo'n korte voorbereiding gehad. :rolleyes: :ROFL: :lmao:
 
Er is ook nergens een samenvatting o.i.d. te zien van JPSV? Wel een interessant team dit seizoen met een aantal hele jonge jongens. Hopelijk mag Oppegard gewoon met het eerste mee dit seizoen, ik zou het wel leuk vinden als Koen Jansen eerste linksback wordt bij JPSV. Ook een erg snelle, aanvallend sterke back.
 
Helaas ziet het ernaar uit dat JPSV weer wordt overgeslagen vanavond. Maar 2 wedstrijden in de KKD, JAJAX wordt wel uitgezonden maar JPSV niet. Ben bang dat we maar heel weinig wedstrijdjes te zien gaan krijgen.
 
Opstelling is: Roulaux, Comenencia, van de Blaak, Seelt, Vos, Timan, Kjolo, Nassoh, Thomas, Bakayoko, Saibari

Op de bank o.a. Babadi, Jansen en Gil Y Muiños.
 
Waarom deze wedstrijd op maandag wordt gespeeld snap ik u geheel niet, voor het uitzenden is geen argument daar ESPN het niet uitzend, dan kan je nog beter gewoon vrijdag spelen dat je af en toe wat in de schakelshow langs ziet komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan