Wedstrijdchat Jong PSV

Ik moet overigens wel zeggen dat de aandacht voor Jong-PSV deze voorbereiding echt helemaal niets is. Ik heb niet eens een idee wie er op het moment meetrainen met Jong. Ik neem maar aan dat alle spelers van O18 die ik niet heb gezien in de Future of Football Cup met Jong meedoen. Ik zag wel dat Sambo gisteren alweer meespeelde met Jong.
Dat verbaast mij ook wel. Zelfs toen ik in de D-tjes zat hadden we een voorbereiding van minstens 4 tegenstanders. Zie dat ze as zaterdag alleen tegen O23 van Lille oefenen en dan daarna meteen volle bak in de KKD
 
Da's een leuke opstelling! En een boel namen die (oa door mijzelf) als PSV 1 waardige spelers worden gezien. Nu kijken of we onszelf laten meeslepen of niet :maniac:
Welke namen zijn geschikt volgens jou? Sambo,Oppegard,Fofana zijn wel logische namen. Kjolo vind ik daar ook bij horen.
 
Alleen heel af en toe ESPN schakelprogramma.
Het schorriemorrie van ESPN moet zich veel meer verplaatsen in de voetbalfan. Ik wil live PSV, JPSV en O19 wekelijks kunnen zien en hooguit daarnaast alleen als Ajax, Feyenoord en AZ tegen elkaar moeten. De rest interesseert mij geen moer. Wie gaat zo'n abonnement voor mij fixen?
 
  • Hahaha!
Reactions: DrJ
Het schorriemorrie van ESPN moet zich veel meer verplaatsen in de voetbalfan. Ik wil live PSV, JPSV en O19 wekelijks kunnen zien en hooguit daarnaast alleen als Ajax, Feyenoord en AZ tegen elkaar moeten. De rest interesseert mij geen moer. Wie gaat zo'n abonnement voor mij fixen?
Zou een huisje in Eindhoven zien te regelen.
 
Het seizoen is begonnen met 1-1 uit tegen FC Dordrecht.

Dat is heel karig gezien de statistieken
44% Balbezit 56%
3 Doelpogingen 19
1 Schoten op doel 8

Trainen op kansen benutten is geen overbodige luxe. :rolleyes:
 
Het schorriemorrie van ESPN moet zich veel meer verplaatsen in de voetbalfan. Ik wil live PSV, JPSV en O19 wekelijks kunnen zien en hooguit daarnaast alleen als Ajax, Feyenoord en AZ tegen elkaar moeten. De rest interesseert mij geen moer. Wie gaat zo'n abonnement voor mij fixen?
Ik zapte allerlei ESPN zenders voorbij, waar niet eens iets werd uitgezonden. Zet daar dan ook een wedstrijd op.

Ik was vorig jaar wel gecharmeerd van Saibari, als aanvulling op spelers voor het eerste.
 
Ik zapte allerlei ESPN zenders voorbij, waar niet eens iets werd uitgezonden. Zet daar dan ook een wedstrijd op.

Ik was vorig jaar wel gecharmeerd van Saibari, als aanvulling op spelers voor het eerste.
Viel mij vorig jaar ook positief op. Jongen uit België. Maar op de een of andere manier heb ik het gevoel dat ie niet gaat doorbreken
 
Terug
Bovenaan Onderaan