Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Net zoals dat PSV of Ajax het zou vieren.Ik wil Feyenoord feliciteren met de Champions League! Tenminste, zo vierde ze het dan
Ik vind het allemaal best zolang wij volgende week maar kampioen zijn. Nec kwam tekort en kregen op het einde ook gewoon 2 hele grote kansen. Tegen 10 man had je trouwens sowieso moeten scoren.Erg jammer voor NEC. Had het ze gegund. Wat een vreselijke pot. Voor Feyenoord gaat het zo vaak moeizaam
Ajax wordt nog wel 6e.Jammer dat de laatste 3 minuten welgeteld 1 minuut voetbal opleverden.
Tijdrekken werd enorm beloond zo.
Verder overigens prima gefloten, onze vrind Serdar.
Ik vind het zo ontzettend jammer dat de kans steeds kleiner gaat worden dat we er achter gaan komen in welk stadion Ajax de playoffs zou gaan spelen![]()
Net zoals dat PSV of Ajax het zou vieren.
Slot noemt t zelf een troostprijs, dat dan weer wel.Wij hadden al tig jaar niks meer gewonnen, en we speelde de finale tegen de grootste concurrent. Dat is anders dan dit. Tuurlijk, ik zou blij zijn. Maar ze rende het veld op alsof ze de beste van Europa waren. Binnenkort weer op dvd, 2e plaats en de beker
Slot noemt t zelf een troostprijs, dat dan weer wel.
Hoop het oprecht. Ben zeer benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.Ajax wordt nog wel 6e.
Voor Feijenoord redt dit hun seizoen. Geen JC schaal, kampioenschap en Europees toch ook teleurstellend. Laat ze maar blij zijn. Wij hebben de hoofdprijs.Wij hadden al tig jaar niks meer gewonnen, en we speelde de finale tegen de grootste concurrent. Dat is anders dan dit. Tuurlijk, ik zou blij zijn. Maar ze rende het veld op alsof ze de beste van Europa waren. Binnenkort weer op dvd, 2e plaats en de beker
Na donderdag nog 6 punten voor met nog 9 te behalen punten.Voor Feijenoord redt dit hun seizoen. Geen JC schaal, kampioenschap en Europees toch ook teleurstellend. Laat ze maar blij zijn. Wij hebben de hoofdprijs.
12 punten voor en kampioen kan ook.Na donderdag nog 6 punten voor met nog 9 te behalen punten.
Feijenoord gaat niet winnen van GAE. Wij wel in Heerenveen.Na donderdag nog 6 punten voor met nog 9 te behalen punten.
Ik geloof er geen snars van dat als PSV vanavond de finale van NEC had gewonnen, de spelers ook maar een fractie minder blij zouden zijn als de Feyenoorders.Wij hadden al tig jaar niks meer gewonnen, en we speelde de finale tegen de grootste concurrent. Dat is anders dan dit. Tuurlijk, ik zou blij zijn. Maar ze rende het veld op alsof ze de beste van Europa waren. Binnenkort weer op dvd, 2e plaats en de beker
Laat ze beide lekker winnen joh, voor eigen publiek kampioen worden in het weekend is toch veel leukerFeijenoord gaat niet winnen van GAE. Wij wel in Heerenveen.
Wij zijn donderdag kampioen..
Ik geloof er geen snars van dat als PSV vanavond de finale van NEC had gewonnen, de spelers ook maar een fractie minder blij zouden zijn als de Feyenoorders.
Vind het een beetje kinderachtig dit, eigenlijk.
PSV had ooit het podium al opgebouwd op Strijp, maar verloor de bekerfinale.Dat mag. Het feit dat ze morgen gaan huldigen voor een beker zegt voor mij meer dan genoeg![]()
PSV had ooit het podium al opgebouwd op Strijp, maar verloor de bekerfinale.
Dat was in 2013 tegen AZ.