Wedstrijdchat Beker overige clubs seizoen 2023/2024

Speciaal geregistreerd bij Toto voor 100x inzet bij winst Feyenoord. Ik heel de wedstrijd voor Feyenoord is me uiteindelijke winst 1,14. Flikkers zijn het. Meteen account weer opzeggen.
 
Erg jammer voor NEC. Had het ze gegund. Wat een vreselijke pot. Voor Feyenoord gaat het zo vaak moeizaam
Ik vind het allemaal best zolang wij volgende week maar kampioen zijn. Nec kwam tekort en kregen op het einde ook gewoon 2 hele grote kansen. Tegen 10 man had je trouwens sowieso moeten scoren.
 
Jammer dat de laatste 3 minuten welgeteld 1 minuut voetbal opleverden.
Tijdrekken werd enorm beloond zo.

Verder overigens prima gefloten, onze vrind Serdar.


Ik vind het zo ontzettend jammer dat de kans steeds kleiner gaat worden dat we er achter gaan komen in welk stadion Ajax de playoffs zou gaan spelen :cry:
 
Jammer dat de laatste 3 minuten welgeteld 1 minuut voetbal opleverden.
Tijdrekken werd enorm beloond zo.

Verder overigens prima gefloten, onze vrind Serdar.


Ik vind het zo ontzettend jammer dat de kans steeds kleiner gaat worden dat we er achter gaan komen in welk stadion Ajax de playoffs zou gaan spelen :cry:
Ajax wordt nog wel 6e.
 
Net zoals dat PSV of Ajax het zou vieren.

Wij hadden al tig jaar niks meer gewonnen, en we speelde de finale tegen de grootste concurrent. Dat is anders dan dit. Tuurlijk, ik zou blij zijn. Maar ze rende het veld op alsof ze de beste van Europa waren. Binnenkort weer op dvd, 2e plaats en de beker
 
Wij hadden al tig jaar niks meer gewonnen, en we speelde de finale tegen de grootste concurrent. Dat is anders dan dit. Tuurlijk, ik zou blij zijn. Maar ze rende het veld op alsof ze de beste van Europa waren. Binnenkort weer op dvd, 2e plaats en de beker
Slot noemt t zelf een troostprijs, dat dan weer wel.
 
Wij hadden al tig jaar niks meer gewonnen, en we speelde de finale tegen de grootste concurrent. Dat is anders dan dit. Tuurlijk, ik zou blij zijn. Maar ze rende het veld op alsof ze de beste van Europa waren. Binnenkort weer op dvd, 2e plaats en de beker
Voor Feijenoord redt dit hun seizoen. Geen JC schaal, kampioenschap en Europees toch ook teleurstellend. Laat ze maar blij zijn. Wij hebben de hoofdprijs.
 
Wij hadden al tig jaar niks meer gewonnen, en we speelde de finale tegen de grootste concurrent. Dat is anders dan dit. Tuurlijk, ik zou blij zijn. Maar ze rende het veld op alsof ze de beste van Europa waren. Binnenkort weer op dvd, 2e plaats en de beker
Ik geloof er geen snars van dat als PSV vanavond de finale van NEC had gewonnen, de spelers ook maar een fractie minder blij zouden zijn als de Feyenoorders.

Vind het een beetje kinderachtig dit, eigenlijk.
 
Ik geloof er geen snars van dat als PSV vanavond de finale van NEC had gewonnen, de spelers ook maar een fractie minder blij zouden zijn als de Feyenoorders.

Vind het een beetje kinderachtig dit, eigenlijk.

Dat mag. Het feit dat ze morgen gaan huldigen voor een beker zegt voor mij meer dan genoeg ;)
 
Dat mag. Het feit dat ze morgen gaan huldigen voor een beker zegt voor mij meer dan genoeg ;)
PSV had ooit het podium al opgebouwd op Strijp, maar verloor de bekerfinale. :zien:
Dat was in 2013 tegen AZ. Ook was een spandoek opgehangen met de tekst 'Eindhoven feliciteert KNVB bekerwinnaar PSV'. Dat doek werd na het laatste fluitsignaal snel weggehaald toen bleek dat de beker niet naar Eindhoven ging.
 
PSV had ooit het podium al opgebouwd op Strijp, maar verloor de bekerfinale. :zien:
Dat was in 2013 tegen AZ.

Ja en terecht ook. Dat ze bij NEC huldigen voor een beker is mooi, maar als je als topclub dat gaat doen ben je jezelf echt aan het kleineren
 
Terug
Bovenaan Onderaan