J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
Ik ben meer van ik wil het meteen..Laat ze beide lekker winnen joh, voor eigen publiek kampioen worden in het weekend is toch veel leuker
Kunnen we de feestwedstrijd lekker thuis spelen. Ook leuk toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben meer van ik wil het meteen..Laat ze beide lekker winnen joh, voor eigen publiek kampioen worden in het weekend is toch veel leuker
Zijn Ruperti en Higler als eregasten uitgenodigd om voorop te lopen in de polonaise?Dat mag. Het feit dat ze morgen gaan huldigen voor een beker zegt voor mij meer dan genoeg![]()
Ze krijgen de gouden microfoon van Lee Towers in hun hol.Zijn Ruperti en Higler als eregasten uitgenodigd om voorop te lopen in de polonaise?
Het zegt mij dat ze blij zijn met de op één na hoogste prijs die er in Nederland te winnen valt. En terecht.Dat mag. Het feit dat ze morgen gaan huldigen voor een beker zegt voor mij meer dan genoeg![]()
De beker moesten ze pakken. Psv heeft ook seizoenen gered door de beker. Maarja, het voelt als een troostprijs.Het zegt mij dat ze blij zijn met de op één na hoogste prijs die er in Nederland te winnen valt. En terecht.
De kans dat NEC Europees gaat spelen volgend seizoen is best groot.Jammer dat Feyenoord hem pakt, maar aan de andere kant, NEC in europa is ook niet goed voor de coëfficiënten. Leuk dat die nu 1x een goed seizoen draaien, maar wie weet stort dat volgend seizoen in en dan zit je ermee in europa.
Ah, in 2008/09. Eerlijk is eerlijk, die moest ik even opzoeken. Die had ik niet opgeslagen.En de laatste keer dat NEC Europees speelde, was het vrij succesvol en overwinterde het!