Wedstrijdchat Beker overige clubs seizoen 2023/2024

In belgie is de bekerfinale wel in een neutraal stadion de heisel in nederland hebben jullie dat helaas niet. Enigste oplossing zie ik dat als feyenoord speelt het in ajax stadion of PSV stadion moet. Je geeft een ploeg toch niet zo maar het thuisvoordeel?
Realiseer je wel dat je straks een bekerfinale Feyenoord Ajax in Eindhoven gaat krijgen inclusief de altijd vriendelijke supporters erbij.. ik weet het niet. 🤔
 
Dat hele Feyenoord krijgt zo een thuiswedstrijd is twijfelachtig te noemen. Kaarten voor bekerfinale worden gelijk verdeeld onder de finalisten (2x 17.500) rest gaat via sponsoracties ed naar geïnteresseerden, kunnen ook neutrale fans zijn.

Ja, het is hun stadion maar voor de rest is het niet te vergelijken met een thuiswedstrijd en als ze uit loten dan zitten ze bij mijn weten gewoon in de kleedkamer van de bezoekers.
 
De stadions in A’dam en R’dam (beker en JC finale) zijn niet eigendom van die clubs, dus als de KNVB t afhuurd denk ik niet dat Ajax of Feijenoord er veel beter van worden.

Daarnaast kost t klauwen met geld zo’n bekerfinale qua politie-inzet en overlast qua bezopen (uit-)fans met euforische ontlading of een pest-humeur. Daar draait de organiserend stad en dus inwoners vooral voor op.

Komt nog t slopen van bijvoorbeeld de toiletten in je stadion, verwijderen stickers, meer druk op lokale stewards, parkeer overlast omwonenden etc etc bovenop. Ben persoonlijk niet zo rouwig om de huidige situatie, laat ons stadion er mooi buiten.
 
De stadions in A’dam en R’dam (beker en JC finale) zijn niet eigendom van die clubs, dus als de KNVB t afhuurd denk ik niet dat Ajax of Feijenoord er veel beter van worden.

Daarnaast kost t klauwen met geld zo’n bekerfinale qua politie-inzet en overlast qua bezopen (uit-)fans met euforische ontlading of een pest-humeur. Daar draait de organiserend stad en dus inwoners vooral voor op.

Komt nog t slopen van bijvoorbeeld de toiletten in je stadion, verwijderen stickers, meer druk op lokale stewards, parkeer overlast omwonenden etc etc bovenop. Ben persoonlijk niet zo rouwig om de huidige situatie, laat ons stadion er mooi buiten.
En straks Feyenoord en Amsterdamse supporters in centrum Eindhoven. Wat kan er misgaan. Laat die bekerfinale maar lekker daar blijven.
 
Dat hele Feyenoord krijgt zo een thuiswedstrijd is twijfelachtig te noemen. Kaarten voor bekerfinale worden gelijk verdeeld onder de finalisten (2x 17.500) rest gaat via sponsoracties ed naar geïnteresseerden, kunnen ook neutrale fans zijn.

Ja, het is hun stadion maar voor de rest is het niet te vergelijken met een thuiswedstrijd en als ze uit loten dan zitten ze bij mijn weten gewoon in de kleedkamer van de bezoekers.
Ik meen me al iets te herinneren; en inderdaad:

 
Ik meen me al iets te herinneren; en inderdaad:

Bedankt voor de correctie. Ben wel van mening dat de keuze van de kleedkamer weinig invloed zou moeten hebben op het wedstrijdverloop en dat de aanwrzigheid van 17.500 fabs per club tot minder kuipdrukdan normaal leidt.
 
Bedankt voor de correctie. Ben wel van mening dat de keuze van de kleedkamer weinig invloed zou moeten hebben op het wedstrijdverloop en dat de aanwrzigheid van 17.500 fabs per club tot minder kuipdrukdan normaal leidt.
Dat is zo. En ik neem aan dat de kleedkamer van Feyenoord in de clubkleuren is (maakt voor ajax en PSV natuurlijk niet uit) en versiert is met was Feyenoord zaken. Dat is dan toch merkwaardig zitten lijkt me. Of ze moeten dat weer veranderen voor 1 finale.
Je zou zeggen: laat de beslissing over aan de “thuisclub” Want na winst in de Jacuzzi is natuurlijk ook iets.
 
Nou het Rotterdamse kwartiertje zal er zo wel weer bijkomen na al dat vuurwerk
 
NEC moet maar in de wedstrijd scoren en winnen, want met Cillessen in de goal kunnen ze het niet aan laten komen op Penalty's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan