psvlover1985
Terreinknecht
En terecht!Ik wil alleen maar zeggen dat ze het beiden niet eens waren met het corona beleid. Beiden vonden dat de ic maar verder opgeschaald moesten worden zodat alles open zou kunnen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
En terecht!Ik wil alleen maar zeggen dat ze het beiden niet eens waren met het corona beleid. Beiden vonden dat de ic maar verder opgeschaald moesten worden zodat alles open zou kunnen.
Wat heb jij een fantastische gebruikersnaam zegGeen. Ik stem niet.
(test)
T is ook wel een feestbeest, vannacht om 2:08 nog actief....Wat heb jij een fantastische gebruikersnaam zeg![]()
Twijfelen om op BIJ1 te stemmen? Ik vind hun opstelling jegens Oekraïne schandelijk. Ze zeggen anti-oorlog te zijn, maar stemmen met alle pro-Rusland moties van Forum mee. Het is het geouwehoer van ‘we zijn tegen de NAVO, Oekraïne moet stoppen met vechten’ terwijl er een agressor je land binnenvalt. Weten we gelijk op wie we kunnen rekenen als Rusland Nederland binnenvalt.Ja, het ecobewustzijn van Bij1 is enorm gegroeid, en ze zijn activistisch. Ook Bij1 heb ik geregeld gestemd. Het gaat bij mij tussen hen en PvdD.
Volgens mij klopt het niet helemaal wat je zegt. Bij1 gaat niet met alle pro-Rusland moties mee. Ze stemden tegen FVD-moties over de soevereiniteit van Oekraïne én die (bizarre) motie om nooit Nederlandse dienstplichtigen naar Oekraïne te sturen (zie onder). Ze stemden wel vóór de motie die zich keert tegen wapenleveranties, maar dat was geen motie van de FVD, maar van SP-Kamerlid Jasper van Dijk.Twijfelen om op BIJ1 te stemmen? Ik vind hun opstelling jegens Oekraïne schandelijk. Ze zeggen anti-oorlog te zijn, maar stemmen met alle pro-Rusland moties van Forum mee. Het is het geouwehoer van ‘we zijn tegen de NAVO, Oekraïne moet stoppen met vechten’ terwijl er een agressor je land binnenvalt. Weten we gelijk op wie we kunnen rekenen als Rusland Nederland binnenvalt.
Hoe vervelend ook. Het is een wezenlijk andere situatie. Oekraïne is binnengevallen door een andere natie. Dat is in Syrië niet zo.Oekraïners zijn van harte welkom, Syriërs rotten weg in Turkse kampen.
Het gaat in beide gevallen om oorlogsvluchtelingen. Er wordt gemeten met twee maten. Daar kun je van alles van vinden, maar het is wel zo.Hoe vervelend ook. Het is een wezenlijk andere situatie. Oekraïne is binnengevallen door een andere natie. Dat is in Syrië niet zo.
Helemaal eens. Voor mij is het vooral een praktisch probleem, of liever gezegd een reeks van praktische problemen:Het gaat in beide gevallen om oorlogsvluchtelingen. Er wordt gemeten met twee maten. Daar kun je van alles van vinden, maar het is wel zo.
White privilegeHoe vervelend ook. Het is een wezenlijk andere situatie. Oekraïne is binnengevallen door een andere natie. Dat is in Syrië niet zo.
Als er helemaal geen racisme meer zou zijn, wat zou jij dan doen met je tijd?White privilege![]()
Muziek maken en gamenAls er helemaal geen racisme meer zou zijn, wat zou jij dan doen met je tijd?![]()
Volgens mij klopt het niet helemaal wat je zegt. Bij1 gaat niet met alle pro-Rusland moties mee. Ze stemden tegen FVD-moties over de soevereiniteit van Oekraïne én die (bizarre) motie om nooit Nederlandse dienstplichtigen naar Oekraïne te sturen (zie onder). Ze stemden wel vóór de motie die zich keert tegen wapenleveranties, maar dat was geen motie van de FVD, maar van SP-Kamerlid Jasper van Dijk.
Ik ben het zelf niet met die motie eens. Ik vind dat Oekraïne militair gesteund dient te worden met alle beschikbare middelen. Liever vandaan nog F16's dan morgen. Maar Ik respecteer en waardeer de fundamenteel anti-militaristische standpunten van Bij1. Wapenleveranties hebben veel kwaad gebracht - kijk naar Irak en Afghanistan. Ook deel ik het standpunt dat de uitbreiding van de NAVO met Finland en Zweden ten koste gaat van Koerdische vluchtelingen (eis van Erdogan) en dat het vluchtelingenbeleid racistisch is: Oekraïners zijn van harte welkom, Syriërs rotten weg in Turkse kampen. Oorlog is per definitie tragisch, en het is belangrijk dat wij dit blijven zien. Kortom: hoewel ik militaire steun aan Oekraïne noodzakelijk vind - zelfs meer dan nu - is het standpunt van Bij1 voor mij geen reden om niet op de partij te stemmen.
De wanorde in de Amsterdamse gemeenteraad daarentegen weegt voor mij wél zwaar.
Bekijk bijlage 5721
Tja. Je moet ergens onderscheid maken. Burgeroorlog vs. een buitenlandse mogendheid die binnenvalt. Bij dat eerste zit nog enigszins het gevoel dat men daar zelf ook iets aan kan doen.Het gaat in beide gevallen om oorlogsvluchtelingen. Er wordt gemeten met twee maten. Daar kun je van alles van vinden, maar het is wel zo.
Ach lekker belangrijk. Na de volgende verkiezingen staat mevrouw Simons op 0 zetels.Bekijk bijlage 5726
Het staat BIJ1 slecht dit. De anti-NAVO retoriek is schadelijk in een tijdperk waarin Rusland Oekraine binnenvalt. Een systeem willen veranderen - begrijp ik - is wat anders dan met deze malle moties meestemmen.
Waarom Timmermans? Waarom zo een fan?Ik stem al jaren D’66 of Volt, maar ben wellicht geneigd om voor Timmerfrans een uitstapje naar links te maken.
Pro Europa, kent het politieke landschap, ambitieus, groen, stabiele factor, volksvertegenwoordiger, durft impopulair te zijn. Ik geloof hem vaak ook wel. En ja, het is ook best een ijdeltuit en z’n teksten neigen soms naar iets te dik erbovenop. Toch heb ik wel wat met die man.Waarom Timmermans? Waarom zo een fan?
Wellicht ook de enige kans op veranderingPro Europa, kent het politieke landschap, ambitieus, groen, stabiele factor, volksvertegenwoordiger, durft impopulair te zijn. Ik geloof hem vaak ook wel. En ja, het is ook best een ijdeltuit en z’n teksten neigen soms naar iets te dik erbovenop. Toch heb ik wel wat met die man.
Ja laten we Europa naar Nederland halen. Niet zeuren wanneer straks al je geld naar die klimaatgekte gaat. 100 keer liever Rutte dan deze gek.Pro Europa, kent het politieke landschap, ambitieus, groen, stabiele factor, volksvertegenwoordiger, durft impopulair te zijn. Ik geloof hem vaak ook wel. En ja, het is ook best een ijdeltuit en z’n teksten neigen soms naar iets te dik erbovenop. Toch heb ik wel wat met die man.