Wat is de politieke voorkeur van het PSV Forum?

Wat is je politieke voorkeur?

  • Links

    Stemmen: 30 45,5%
  • Rechts

    Stemmen: 16 24,2%
  • Centraal

    Stemmen: 11 16,7%
  • Geen, ik stem niet

    Stemmen: 6 9,1%
  • Mijn stem verschilt per verkiezing

    Stemmen: 3 4,5%

  • Totaal aantal stemmen
    66
Tja. Je moet ergens onderscheid maken. Burgeroorlog vs. een buitenlandse mogendheid die binnenvalt. Bij dat eerste zit nog enigszins het gevoel dat men daar zelf ook iets aan kan doen.
Je bedoelt dat de Irakezen wel van harte welkom waren destijds? Hun land werd ook binnen gevallen.. Oh wacht het zijn moslims en ze zijn niet blank en misschien ook niet allemaal zo hoog opgeleid net als al die Oekraïeners.
 
Je bedoelt dat de Irakezen wel van harte welkom waren destijds? Hun land werd ook binnen gevallen.. Oh wacht het zijn moslims en ze zijn niet blank en misschien ook niet allemaal zo hoog opgeleid net als al die Oekraïeners.

Of de afghanen die jarenlang voor Nederland gewerkt hebben.
 
Je bedoelt dat de Irakezen wel van harte welkom waren destijds? Hun land werd ook binnen gevallen.. Oh wacht het zijn moslims en ze zijn niet blank en misschien ook niet allemaal zo hoog opgeleid net als al die Oekraïeners.
Met Oekraine is het meer van opvangen in de regio.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ja laten we Europa naar Nederland halen. Niet zeuren wanneer straks al je geld naar die klimaatgekte gaat. 100 keer liever Rutte dan deze gek.
Ik denk dat we teveel issues sowieso beter continentaal (of Europees) aan kunnen pakken. Ik zou bijna pleiten voor een Duits systeem (met deelstaten) voor heel Europa.
Migratie, milieu, zorg, onderwijs, veiligheid en huisvesting? Waarom zou je je tot slechts Nederland beperken?
 
Onzin, Tunesie is dichterbij dan Oekraine.
Onzin. Iran is nog dichterbij, ja duh..
Die landen waaronder Iran, Jordanië, Libanon of Turkije vangen al miljoenen vluchtelingen uit de regio op. Dit, terwijl die landen zelf al behoorlijk veel problemen en armoede enz hebben. Zonder die landen in de regio sprak je nu Arabisch…. Ik zou ze maar dankbaar zijn ipv telkens dom te roepen dat vluchtelingen in eigen regio moeten worden opgevangen.
 
Laatst bewerkt:
Onzin. Iran is nog dichterbij, ja duh..
Die landen waaronder Iran, Jordanië, Libanon of Turkije vangen al miljoenen vluchtelingen uit de regio op. Dit, terwijl die landen zelf al behoorlijk veel problemen en armoede enz hebben. Zonder die landen in de regio sprak je nu Arabisch…. Ik zou ze maar dankbaar zijn ipv telkens dom te roepen dat vluchtelingen in eigen regio moeten worden opgehangen.
Dit is dan wel weer erg drastisch
 
Onzin. Iran is nog dichterbij, ja duh..
Die landen waaronder Iran, Jordanië, Libanon of Turkije vangen al miljoenen vluchtelingen uit de regio op. Dit, terwijl die landen zelf al behoorlijk veel problemen en armoede enz hebben. Zonder die landen in de regio sprak je nu Arabisch…. Ik zou ze maar dankbaar zijn ipv telkens dom te roepen dat vluchtelingen in eigen regio moeten worden opgehangen.
Opgehangen? Dat is een beetje too much.
Ja, ik weet het, het is de autospelling? Toch?
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Je bedoelt dat de Irakezen wel van harte welkom waren destijds? Hun land werd ook binnen gevallen.. Oh wacht het zijn moslims en ze zijn niet blank en misschien ook niet allemaal zo hoog opgeleid net als al die Oekraïeners.
Geen idee. Dat is 20 jaar geleden. Ik heb begrepen dat dit nu de regel is met Oekraïners en die zouden ook allemaal terug moeten na de oorlog. Toch?
 
Onzin. Iran is nog dichterbij, ja duh

Lees de quote in mijn post even. Ik geef juist aan dat Tunesie dichterbij is dan oekraine, dat het dus logischer zou zijn tunesiers op te vangen dan oekrainers.

Oekraine is een net zo ver van mijn bed show als Algerije. Verder dan mijn kennis dan dat ik vanuit beide landen geweldige collega's heb gast het niet.
 
Ik heb niet veel verstand van politiek maar ik zit misschien een beetje in het midden geloof ik. Van iets meer naar links iets meer naar het midden gegaan.
Binnenlandse politie hebben we nog geen topic van.
Kabinet hebben we ook niet. Ik stel voor dat de forumleiding gaat regeren ;P
 
Laatst bewerkt:
Lees de quote in mijn post even. Ik geef juist aan dat Tunesie dichterbij is dan oekraine, dat het dus logischer zou zijn tunesiers op te vangen dan oekrainers.

Oekraine is een net zo ver van mijn bed show als Algerije. Verder dan mijn kennis dan dat ik vanuit beide landen geweldige collega's heb gast het niet.
Ik merk dat ik me meer heb laten verleiden tot reageren in dit soort topics. Ga me weer proberen te houden aan mijn eigen beloftes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan