Voorbereiding Seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Sion is 8ste geworden in de Zwitserse competitie, die bestaat uit 10 clubs..
Nou is dit wel maar een oefenwedstrijd, maar dat zet je wel aan het denken.
 
Ajax won vorig jaar van de 7 oefenpotjes 1 potje van VVSB. Een slechte voorbereiding betekent misschien wel een geweldig seizoen :rolleyes:
 
11 nieuwe namen, volgens twitter.

Zal wel Bruma, Piroe, Aboukhlal; Mauro, Sadilek, Ibi; Teze, Luckassen, De Haas, Soulas; Van Osch oid zijn.

EDIT: Nevermind, bedankt!
 
Ook die Spaanstalige? Die is echt hilarisch. 1 van de commentators doet elke keer aan de andere voor hoe je de namen van de PSV'ers uit moet spreken; helemaal verkeerd, en die andere herhaalt het dan, en dan verbetert die andere het weer, ook al zegt hij het zelf ook verkeerd :lmao:
Nee ESPN
 
Dat is de stream die hij bedoelde, van Mexico denk ik.
Spreekt hij steeds Ihattaren uit, elke lettergreep apart. :ROFL:

ESPN ja.

Als die opstelling uit de eerste helft een indicatie is van de basiself, en daar ga ik wel van uit, dan is het echt armoe troef. Dan blijft van Bommel dus vasthouden aan het enorm inspiratieloze en non-creatieve middenveld met z'n twee controleurs. Daar zakt je broek toch van af...
 
ESPN ja.

Als die opstelling uit de eerste helft een indicatie is van de basiself, en daar ga ik wel van uit, dan is het echt armoe troef. Dan blijft van Bommel dus vasthouden aan het enorm inspiratieloze en non-creatieve middenveld met z'n twee controleurs. Daar zakt je broek toch van af...

De internationals zitten er nog niet bij, en dus heeft van Bommel nog weinig keus.
 
Er gebeurt niet veel, maar Mauro laat wel zien goed te kunnen schieten. Uit m'n hoofd de 2de keer dat hij dichtbij een goal was de 2de helft.
 
Interessante opstelling tegen Sion. Van Bommel gaat Lammers op '10 uitproberen.

En daarmee draait hij Lammers dus zijn nek om. Geweldig. In de jeugdopleiding was het niks bijzonders, totdat ze hem van de nummer 10 positie in de spits zetten. Toen kwam hij ineens helemaal los, en nu zet MvB hem dus weer terug op de plek waar hij niet tot zijn recht komt. :FP:(Y)

De internationals zitten er nog niet bij, en dus heeft van Bommel nog weinig keus.

Guti die nooit wordt opgesteld en Lozano die weggaat?:sneaky:

Waarom is Bruma er niet bij trouwens? (en Ibi?)
 
En daarmee draait hij Lammers dus zijn nek om. Geweldig. In de jeugdopleiding was het niks bijzonders, totdat ze hem van de nummer 10 positie in de spits zetten. Toen kwam hij ineens helemaal los, en nu zet MvB hem dus weer terug op de plek waar hij niet tot zijn recht komt. :FP:(Y)



Guti die nooit wordt opgesteld en Lozano die weggaat?:sneaky:

Waarom is Bruma er niet bij trouwens?
Ik zou niet te zwaar tillen aan de eerste helft van de eerste oefenwedstrijd. Mark probeert gewoon wat, en gelijk heeft hij.
 
En daarmee draait hij Lammers dus zijn nek om. Geweldig. In de jeugdopleiding was het niks bijzonders, totdat ze hem van de nummer 10 positie in de spits zetten. Toen kwam hij ineens helemaal los, en nu zet MvB hem dus weer terug op de plek waar hij niet tot zijn recht komt. :FP:(Y)



Guti die nooit wordt opgesteld en Lozano die weggaat?:sneaky:

Waarom is Bruma er niet bij trouwens?

Pereiro mist ook nog, en Maher zie ik ook niet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan