Voorbereiding Seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik hoor het echt zelden tot nooit hier, in de randstad en schiphol waar ik werk. Feyenoorders genoeg maar PSV'ers zijn echt extreem zeldzaam. Maar toch fijn om te horen dat er meer verdwaalde zielen zijn :ROFL:
 
Ik hoor het echt zelden tot nooit hier, in de randstad en schiphol waar ik werk. Feyenoorders genoeg maar PSV'ers zijn echt extreem zeldzaam. Maar toch fijn om te horen dat er meer verdwaalde zielen zijn :ROFL:
Ze zijn er wel, maar ze willen geen onnodige energie steken, in het bekendmaken van hun voorkeur voor PSV, en genieten in stilte van hun cluppie...;)
 
Ik hoor het echt zelden tot nooit hier, in de randstad en schiphol waar ik werk. Feyenoorders genoeg maar PSV'ers zijn echt extreem zeldzaam. Maar toch fijn om te horen dat er meer verdwaalde zielen zijn :ROFL:
Ik woon al mijn hele leven in de Randstad. Geboren en getogen.
En ik heb verstand van voetbal, want ik ben voor PSV.

Op de middelbare school droeg ik een shirt van PSV. En er waren meerderen die dat deden.
Zelfs ten tijde dat Ajax het zo goed deed in de jaren negentig...

Momenteel heb ik op mijn werk in de Randstad meerdere mede PSV-collega's.

Dus ze zijn er zeker!

Een kampioenschap van PSV is overigens dubbel pret: geen beter vermaak dan leedvermaak.
 
Ik had afgelopen weekend 6 man uit Drenthe in mijn taxi V Klasse. Die voorin naast mij zat was al zijn gehele leven PSV fan. De anderen hadden sympathie voor PSV. Eén was er voor Ajax. Verstand komt met de jaren, wat die laatstgenoemde betreft...:D
 
Ach, bij ons in het dorp(en dat is er een van 2500 man) sterft het van de ajaks mannetjes.... ik vind dat diep triest! Ik woon 10 min van den bosch, 10 min van Waalwijk en 30 min van Breda en ons Eindhoven....en toch zie je maar bar weinig psv shirtjes rondlopen
 
Ach, bij ons in het dorp(en dat is er een van 2500 man) sterft het van de ajaks mannetjes.... ik vind dat diep triest! Ik woon 10 min van den bosch, 10 min van Waalwijk en 30 min van Breda en ons Eindhoven....en toch zie je maar bar weinig psv shirtjes rondlopen
Trouwens wel allemaal teletekst supporters! 95% is nog nooit in die vliegende schotel geweest
 
....???? Kwakkie, hoe kom je erbij dat jullie de enige 4 PSV'ers uit de Randstad zijn, die naar deze wedstrijd willen..?? Maar goed, gezien de inhoud van de vele Posts die jij hier op het Forum plaatst, begrijp ik je verwaandheid en naïviteit wel voor een deel.....even voor de duidelijkheid , wij, mijn zoon en ik, wonen in Leiden, eveneens Randstad, en wij zijn ook van plan om te gaan. :cool:

Breek nou niet het beeld dat Quagmire heeft dat PSV geen fans heeft in de Randstad behalve hijzelf en een paar anderen; dan krijgt hij dadelijk nog het gevoel een meeloper te zijn.:sneaky:
 
Ach, bij ons in het dorp(en dat is er een van 2500 man) sterft het van de ajaks mannetjes.... ik vind dat diep triest! Ik woon 10 min van den bosch, 10 min van Waalwijk en 30 min van Breda en ons Eindhoven....en toch zie je maar bar weinig psv shirtjes rondlopen
Een belangrijke reden dat er weinig PSV-shirtjes te zien zijn, en die klacht hoor ik van velen in Leiden, Den Haag en Delft, is dat PSV-fan artikelen alleen in de fanstore in Eindhoven te verkrijgen zijn, terwijl Ajax shirtjes in heel wat souvenirwinkeltjes in Amsterdam te koop zijn....dus heel wat toeristen zorgen met de aanschaf van zo'n shirtje voor de naamsbekendheid van Ajax in het buitenland. Enkele jaren terug was ik in Valkenburg en daar verkochten ze wel allerlei spullen van Ajax en Feyenoord, terwijl PSV net kampioen was geworden. Toen ik vroeg waarom PSV er niet bij zat, werd gezegd dat het officieel niet mocht van PSV....kortom, PSV dwarsboomt eigenlijk zelf de verspreiding en naamsbekendheid van de club in Nederland en in het buitenland.
 
Een belangrijke reden dat er weinig PSV-shirtjes te zien zijn, en die klacht hoor ik van velen in Leiden, Den Haag en Delft, is dat PSV-fan artikelen alleen in de fanstore in Eindhoven te verkrijgen zijn, terwijl Ajax shirtjes in heel wat souvenirwinkeltjes in Amsterdam te koop zijn....dus heel wat toeristen zorgen met de aanschaf van zo'n shirtje voor de naamsbekendheid van Ajax in het buitenland. Enkele jaren terug was ik in Valkenburg en daar verkochten ze wel allerlei spullen van Ajax en Feyenoord, terwijl PSV net kampioen was geworden. Toen ik vroeg waarom PSV er niet bij zat, werd gezegd dat het officieel niet mocht van PSV....kortom, PSV dwarsboomt eigenlijk zelf de verspreiding en naamsbekendheid van de club in Nederland en in het buitenland.
Ik heb het niet alleen over shirtjes! Gewoon de verdeling van de fans! En tegenwoordig koopt 60% van de mensen online de shirts, doe ik zelf ook!
 
Een belangrijke reden dat er weinig PSV-shirtjes te zien zijn, en die klacht hoor ik van velen in Leiden, Den Haag en Delft, is dat PSV-fan artikelen alleen in de fanstore in Eindhoven te verkrijgen zijn, terwijl Ajax shirtjes in heel wat souvenirwinkeltjes in Amsterdam te koop zijn....dus heel wat toeristen zorgen met de aanschaf van zo'n shirtje voor de naamsbekendheid van Ajax in het buitenland. Enkele jaren terug was ik in Valkenburg en daar verkochten ze wel allerlei spullen van Ajax en Feyenoord, terwijl PSV net kampioen was geworden. Toen ik vroeg waarom PSV er niet bij zat, werd gezegd dat het officieel niet mocht van PSV....kortom, PSV dwarsboomt eigenlijk zelf de verspreiding en naamsbekendheid van de club in Nederland en in het buitenland.


Zag bv. laatst op Eindhoven Airport alleen shirts en truien met daarop 'Amsterdam'. Waarom wordt die meuk in Eindhoven verkocht?
 
Van Bommel hevelt verdedigers vanuit Jong PSV voorlopig over naar PSV

link

Mark van Bommel heeft voorlopig drie verdedigers overgeheveld vanuit Jong PSV naar het eerste elftal van de club. Steven Theunissen, Justin de Haas en Maxime Soulas gaan mee naar het Zwitserse Verbier en mogen zich tijdens het trainingskamp van de club bewijzen bij de A-selectie.

PSV neemt de volgende 27 spelers mee naar Verbier:

Keepers: Zoet, Koopmans, Ruiter, Van de Meulenhof
Verdedigers: De Haas, Luckassen, Theunissen, Viergever, Dumfries, Sainsbury, Teze, Soulas
Middenvelders: Afellay, Mauro Júnior, Ramselaar, Sadílek, Rosario, Ihattaren, Hendrix
Aanvallers: Verreth, Bergwijn, Malen, Piroe, Lammers, Gakpo, Bruma, Abouhklal

En over 3 weken is al de thuiswedstrijd tegen Basel. :fear::cautious:
 
Soulas ken ik wel, en lijkt ook wel potentie te hebben. Die andere jongens ken ik niet (los van FM scores haha).
 
Interessante opstelling tegen Sion. Van Bommel gaat Lammers op '10 uitproberen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan