Echt, hoe dan. Hoe kom je er op om een dergelijke reactie te geven, maar ik snap het al, het zijn geen daden dus het kan allemaal.
Heel goed. Het was overigens ironisch bedoeld. Maar ik heb inderdaad het recht dingen te zeggen, niet begrepen te worden en daarbij kan het gebeuren dat iemand mij heel erg stom vindt. Mag allemaal. De grens ligt bij (digitaal) geweld en terreur.
 
Het lijkt wel alsof VI heilig is.
Mening geven over VI? Mag niet want je ziet het programma niet een leest alleen maar een paar teksten.
Mening geven over Timmermans, dat mag, ook al lees je alleen maar een aantal teksten erover.
Vooroordelen dat over mensen die naar VI kijken? Mag niet want er zijn heus wel slimme mensen die naar VI kijken.
Vooroordelen over Marokkanen of over vrouwen? Dat mag wel want vrijheid van meningsuiting.

Ik vind dat er met 2 maten gementen wordt. En dat is mijn mening.
 
Het lijkt wel alsof VI heilig is.
Mening geven over VI? Mag niet want je ziet het programma niet een leest alleen maar een paar teksten.
Mening geven over Timmermans, dat mag, ook al lees je alleen maar een aantal teksten erover.
Vooroordelen dat over mensen die naar VI kijken? Mag niet want er zijn heus wel slimme mensen die naar VI kijken.
Vooroordelen over Marokkanen of over vrouwen? Dat mag wel want vrijheid van meningsuiting.

Ik vind dat er met 2 maten gementen wordt. En dat is mijn mening.
Dan begrijp je het verkeerd. Je mag alles vinden over VI.
 
En een enorme racist en seksist, als je zijn shows letterlijk neemt. Een gevaar voor de samenleving. Dat mensen daarnaar luisteren en kijken. ;)
Bij vi noemen ze zichzelf toch satire om zogenaamd seksisme of racisme daar goed te praten? Laat dat net Theo zn vak zijn..
 
Ik vind het originele VI by far het leukste nu. Ook daar heb je wat humor en 'kroegpraat' bij bijvoorbeeld Suley aka the GOAT. Maar het voetbalinhoudelijke gedeelte is echt mijlenver boven al die andere analisten verheven. Pieter Zwart, Suley, Bas vd Hoven, Freek Jansen, allemaal echt goeie journalisten.

Al die andere meuk kijk ik sporadisch, of stukjes. Voetbalpraat kan wel prima zijn, of SV, Dit was het weekend, een enkele keer Rondo.
 
Ik vind het originele VI by far het leukste nu. Ook daar heb je wat humor en 'kroegpraat' bij bijvoorbeeld Suley aka the GOAT. Maar het voetbalinhoudelijke gedeelte is echt mijlenver boven al die andere analisten verheven. Pieter Zwart, Suley, Bas vd Hoven, Freek Jansen, allemaal echt goeie journalisten.

Al die andere meuk kijk ik sporadisch, of stukjes. Voetbalpraat kan wel prima zijn, of SV, Dit was het weekend, een enkele keer Rondo.
Dat heeft dan ook nog echt een binding met VI vermoed ik zo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan