Och ja, die gasten die zonder dat er een inhoudelijk programma is gepresenteerd al roepen dat ze Timmermans kapot gaan maken. Met zulke uitspraken is het wat mij betreft gewoon een gezwel binnen het omroepbestel.
Alsof iemand (behalve Derksen hier dan) die fossielen serieus neemt.
 
Ik vond Ibi eigenlijk de enige die echt wat toevoegde. Pierre en Rafael zaten alleen maar te ruzieën als 2 kleuters, Jeroen heeft erg weinig gezegd en Ibi was de enige die over voetbal wilde praten. Alleen toen hij het over voetbal wilde hebben werd ie afgekapt door Sjoerd en ging het weer over duistere dealtjes.

Ik vind Ibi prima analyses geven ook.
 
Och ja, die gasten die zonder dat er een inhoudelijk programma is gepresenteerd al roepen dat ze Timmermans kapot gaan maken. Met zulke uitspraken is het wat mij betreft gewoon een gezwel binnen het omroepbestel.
Heerlijke TV. Ik kan daar echt van genieten, zoveel onzin, platheid en zijpaadjes. En dat ze Timmermans volledig de grond in boren en ik er vervolgens doodleuk op stem. Ik houd van paradoxen en van schaamteloze televisie.
 
Heerlijke TV. Ik kan daar echt van genieten, zoveel onzin, platheid en zijpaadjes. En dat ze Timmermans volledig de grond in boren en ik er vervolgens doodleuk op stem. Ik houd van paradoxen en van schaamteloze televisie.
Ik heb een schijthekel aan een politiek klimaat waarin ´de ander beschadigen´ hoger geacht wordt dan inhoud. Draagt slechts bij aan verdere polarisatie. Lachen om hoe het in Amerika uit de hand loopt maar ondertussen zakken we hier ook aardig af.
 
Timmermans is een plaag en gevaar voor elk levend wezen anno 2023, dat Kaag weggepest moest worden en dat het gelukt is dat is alleen maar goed ook, maar Timmermans wegpesten zal helaas nooit lukken, dat is een ouwe taaie rakker helaas
 
Ik heb een schijthekel aan een politiek klimaat waarin ´de ander beschadigen´ hoger geacht wordt dan inhoud. Draagt slechts bij aan verdere polarisatie. Lachen om hoe het in Amerika uit de hand loopt maar ondertussen zakken we hier ook aardig af.
Onzin. Iets van een ander vinden is gewoon een recht. Zeker van een publiek persoon.
Laat mensen toch gewoon wat roepen. Misschien moeten we ‘laat het van je afglijden’ als examenvak op scholen gaan introduceren. Het Engelse Lagerhuis gaat al decennia lang hard tegen hard en op de persoon. Vervolgens zitten ze om 4 uur samen aan de thee.
Dat wij de excessen (bedreigingen, internet terreur, criminaliteit, wapenbezit e.d.) langzaam maar zeker accepteren in de maatschappij is vele malen gevaarlijker.
 
Gelukkig begint VI vandaag, dat SV wat jullie allemaal zo geweldig en serieus vinden is/was echt om te huilen, stel 12 jarige kindjes die een geheimpje weten en niet durven te vertellen tegen de juf :braak:
Het topic wordt weer opnieuw leven ingeblazen om te melden dat het van laag niveau is. Die post krijgt bijval. En jouw eerste reactie is: “waarom vinden ze het allemaal zo geweldig? Daar moet ik iets inhoudelijks tegenin brengen!”
 
Onzin. Iets van een ander vinden is gewoon een recht. Zeker van een publiek persoon.
Laat mensen toch gewoon wat roepen. Misschien moeten we ‘laat het van je afglijden’ als examenvak op scholen gaan introduceren. Het Engelse Lagerhuis gaat al decennia lang hard tegen hard en op de persoon. Vervolgens zitten ze om 4 uur samen aan de thee.
Dat wij de excessen (bedreigingen, internet terreur, criminaliteit, wapenbezit e.d.) langzaam maar zeker accepteren in de maatschappij is vele malen gevaarlijker.
Dat wordt wel gevoed door dat soort programma's.
 
Onzin. Iets van een ander vinden is gewoon een recht. Zeker van een publiek persoon.
Laat mensen toch gewoon wat roepen. Misschien moeten we ‘laat het van je afglijden’ als examenvak op scholen gaan introduceren. Het Engelse Lagerhuis gaat al decennia lang hard tegen hard en op de persoon. Vervolgens zitten ze om 4 uur samen aan de thee.
Dat wij de excessen (bedreigingen, internet terreur, criminaliteit, wapenbezit e.d.) langzaam maar zeker accepteren in de maatschappij is vele malen gevaarlijker.
Op voorhand roepen dat je iemand kapot gaat maken heeft geen reet te maken met iets van iemand vinden. Daarbij wordt een deel van de excessen juist veroorzaakt door wij/zij denken wat Gijp hier propageert. Of ben jij van mening dat er 0.0 verbinding is tussen een hetze in VI en (online) bedreigingen.
 
Op voorhand roepen dat je iemand kapot gaat maken heeft geen reet te maken met iets van iemand vinden. Daarbij wordt een deel van de excessen juist veroorzaakt door wij/zij denken wat Gijp hier propageert. Of ben jij van mening dat er 0.0 verbinding is tussen een hetze in VI en (online) bedreigingen.
Ik denk dat jij er vanuit gaat dat de gemiddelde VI-kijker een potentiële Trump-adept is met het IQ van Henk en Ingrid. Dat het voornamelijk witte, boze mannen zijn van middelbare leeftijd. Ik denk van niet. Ik denk dat het mensen uit alle lagen van de bevolking zijn (en veel meer hoogopgeleiden dan je wellicht zou denken) die gewoon even vermaakt willen worden aan het eind van de dag. Zoals mensen ook graag lachen om een harde grap. Het hoeft allemaal niet zo braaf en correct. Zolang we allemaal maar blijven beseffen dat het om meningen gaat, is er helemaal niks aan de hand. Roepen dat het politieke klimaat de oorzaak is, is eigenlijk niks anders dan zeggen dat de mensen die het niet met jou eens zijn, gecanceld moeten worden. Een mening is een mening en totaal is anders dan een daad. En die daden, die moeten aangepakt worden, zodat de meningen in vrijheid gegeven kunnen blijven worden.
 
Het meest grappige, of droevige hier is, dat mensen Gijp serieus nemen, hoe vaak is Gijp serieus geweest in afgelopen 20 jaar tv? Kan je op 2 handen tellen, hoe groot is de kans dat (vooral hij) dan Timmermans echt kapot gaat of kapot kan maken? 0,004%...

Mensen hier en op twitter meteen huilen, Gijpie gaat Timmermans auwie doen :cry: Timmermans is een extreem persoon, met extreme plannen gedachtes en ideeën, waar weinig tussenweg zit en je bent voor of tegen, zulke figuren hebben dus ook +- 50% van de mensen tegen zich dan en krijgen je commentaar en haat. VI mannen zitten gelukkig in het anti Timmermans kamp, dus ze gaan hem op elk puntje waar ze kunnen pakken en tackelen, maar hoe sommige mensen hier reageren en denken lijkt het of Gijp mensen aanspoort om straatstenen naar Timmermans te gooien als je hem op straat ziet.

Timmermans is en blijft een extreemst, levensgevaarlijk plaag wat te ver van de werkelijkheid en de gewone man zit, dus ik hoop dat meer mensen hem 'kapot' willen en gaan maken ( met woorden, voor overgevoelige figuren hier weer gaan huilen )
 
Ik denk dat jij er vanuit gaat dat de gemiddelde VI-kijker een potentiële Trump-adept is met het IQ van Henk en Ingrid. Dat het voornamelijk witte, boze mannen zijn van middelbare leeftijd. Ik denk van niet. Ik denk dat het mensen uit alle lagen van de bevolking zijn (en veel meer hoogopgeleiden dan je wellicht zou denken) die gewoon even vermaakt willen worden aan het eind van de dag.
Alle lagen, en daarmee dus ook een groep die zich laat ophitsen en er naar gaat handelen
Zoals mensen ook graag lachen om een harde grap. Het hoeft allemaal niet zo braaf en correct. Zolang we allemaal maar blijven beseffen dat het om meningen gaat, is er helemaal niks aan de hand. Roepen dat het politieke klimaat de oorzaak is, is eigenlijk niks anders dan zeggen dat de mensen die het niet met jou eens zijn, gecanceld moeten worden.
Nope, zeg niet dat VI de buis af moet, niemand heeft het over cancellen. Alleen kom jij weer op de proppen met je obsessie dat mensen gecancelled zouden worden.
Een mening is een mening en totaal is anders dan een daad. En die daden, die moeten aangepakt worden, zodat de meningen in vrijheid gegeven kunnen blijven worden.
Daden worden aangewakkerd door woorden.
 
Ik denk dat jij er vanuit gaat dat de gemiddelde VI-kijker een potentiële Trump-adept is met het IQ van Henk en Ingrid. Dat het voornamelijk witte, boze mannen zijn van middelbare leeftijd. Ik denk van niet.
Een deel van het vi publiek zijn nou niet echt de meest scherpe messen uit het blok nee. Het is toch sbs6? Dat zegt eigenlijk al genoeg.
 
Alle lagen, en daarmee dus ook een groep die zich laat ophitsen en er naar gaat handelen

Nope, zeg niet dat VI de buis af moet, niemand heeft het over cancellen. Alleen kom jij weer op de proppen met je obsessie dat mensen gecancelled zouden worden.

Daden worden aangewakkerd door woorden.
Pak daden aan. Klaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan