Vandaag Inside is vooral de laatste dagen aan het afglijden naar een abominabel niveau. De aflevering waarin Marcel van Roosmalen te gast was die was tenenkrommend. In de aflevering met Mark Rutte heeft van der Gijp niet of nauwelijks zijn mond open getrokken. In totaal 1 minuut en 54 seconden aan het woord geweest. Lekker geld vangen zo. Wilfred Genee kon al heel irritant zijn, maar heeft er nog een schepje bovenop gedaan. Als de heren zo doorgaan komt er helemaal geen gast meer.
Echt jammer van dat afglijdende niveau. Ik mis de tijden dat ze gewoon op niveau onderwerpen bespraken.. oh wacht. 😅
 
Dat was bij Studio Voetbal weer een partij ongemakkelijk gisteren. Vd Vaart die zijn zin moet krijgen en van Hooijdonk met zijn welbekende rancune. Weer jegens Steijn omdat hij ooit zijn zoon niet opstelde; hij ging een stap verder nu en beschuldigde Steijn gisteren maar van duistere deals 🥹. Wat laat die zich kennen zeg.
 
Ja dat hoor ik iedereen roepen, maar is dat nu echt het probleem? Dat gaat me veel te kort door de bocht en dat lost niet alles op. We hebben maar 3 keer minder gescoord dan koploper Vitesse en 4 keer minder dan nr. 2 Ajax!!
Zij staan inmiddels wel 7, respectievelijk 5 punten boven ons. We staan op de ranglijst tussen nr. 7 Feyenoord en nr. 9 Heerenveen in (doen het dus ook niet zo best) en zij hebben toch vaker gescoord dan PSV. Vorig seizoen maakten we veruit de meeste doelpunten, maar eindigden we met de hakken over de sloot als 2e in de eindstand (gelijk in punten met nr. 3 Feyenoord maar dus dankzij die doelpunten boven hen).

Doelpunten scoren, zegt m.i. dus niet zo heel veel. Verdedigend klopt het ook voor geen reet! Dat ligt niet alleen aan onze matige verdedigers. Dat komt omdat ze het vaak ook alleen moeten doen. Verdedigen begint op de plek waar je balverlies lijdt. Dus als Depay zich weer eens vastloopt of Locadia schiet tegen een verdediger aan, Schaars of Maher tikken de bal naar 'een verkeerde kleur', dan begint op dat punt de verdediging. Goede voetballers jagen meteen weer door en gaan niet eerst een 'rouwperiode' inlassen maar hebben dan vaak de bal al weer terug in de ploeg, nog voordat die via de tegenstander in de buurt van de 16 is en bij je eigen verdedigers.

Ons probleem is m.i. toch nog steeds een mentaliteitskwestie: "Oeps, ik verspeel de bal. Oh jee, nu moet iemand anders hem maar weer terugpakken want ik moet dit eerst even verwerken en ik ben aanvaller dus moet ook even uitrusten voor mijn volgende actie als mijn medespelers tenminste die bal weer een keer afpakken en aan mij geven." Slappe hap gewoon en zij moeten daarop gecoacht worden en ik pleit voor 'een' André Wetzel, Frans Adelaar of Ton du Chatinier bij de technische staf die de jongens eens even echt gaat leren wat een teamsport betekent.

Dan kan iedereen zeggen dat we de meest talentvolle selectie hebben, maar talent alleen is niet genoeg, toch? Dat maakt ze nog geen goede voetballers of een goed team. Die groei zie ik elders wel, misschien met minder talentvolle spelers, maar zij gaan vooruit en zijn misschien dan toch betere voetballers en/of een beter team. Dat kneden van de talenten tot goede voetballers en het smeden van een goed team, dat is vakmanschap en daar kunnen we winst boeken door de technische staf te versterken.
Bovenstaande is geschreven in 2013.
Had ook vorig jaar geschreven kunnen zijn.
Of in 2019.
Geinig.
 
Dat was bij Studio Voetbal weer een partij ongemakkelijk gisteren. Vd Vaart die zijn zin moet krijgen en van Hooijdonk met zijn welbekende rancune. Weer jegens Steijn omdat hij ooit zijn zoon niet opstelde; hij ging een stap verder nu en beschuldigde Steijn gisteren maar van duistere deals 🥹. Wat laat die zich kennen zeg.

Dat was echt te-nen-krom-mend slecht. Van Der Vaart en Van Hooijdonk maakten er echt een zooitje van, die zitten er alleen maar voor zichzelf. Die presentator heeft helemaal geen autoriteit en doet eigenlijk gewoon lekker mee in het ongestructureerde geëmmer tot het punt dat Jeroen Stekelenburg (de enige die zich realiseert dat er ook kijkers zijn) maar gaat proberen de boel een beetje te redden.
 
Dat was bij Studio Voetbal weer een partij ongemakkelijk gisteren. Vd Vaart die zijn zin moet krijgen en van Hooijdonk met zijn welbekende rancune. Weer jegens Steijn omdat hij ooit zijn zoon niet opstelde; hij ging een stap verder nu en beschuldigde Steijn gisteren maar van duistere deals 🥹. Wat laat die zich kennen zeg.
Ik kijk dat programma niet meer. Het is te vaak gelul in de ruimte. Er wordt weinig zinnigs gezegd. De meninkjes van Van Hooijdonk en Van der Vaart zullen me een zorg zijn en als Arno Vermeulen ( De witte Chinees, De betweter) aanschuift dan is het ook zeer tenenkrommend.
 
Dat was echt te-nen-krom-mend slecht. Van Der Vaart en Van Hooijdonk maakten er echt een zooitje van, die zitten er alleen maar voor zichzelf. Die presentator heeft helemaal geen autoriteit en doet eigenlijk gewoon lekker mee in het ongestructureerde geëmmer tot het punt dat Jeroen Stekelenburg (de enige die zich realiseert dat er ook kijkers zijn) maar gaat proberen de boel een beetje te redden.
Vooral vd Vaart had een slechte dag. Bleef maar bezig over het middenveld van Feijenoord en wie er op 6 in oranje moet. Nodig die man maar even niet meer uit.
 
Vooral vd Vaart had een slechte dag. Bleef maar bezig over het middenveld van Feijenoord en wie er op 6 in oranje moet. Nodig die man maar even niet meer uit.
Ik vond vooral Pi-air genant. Wel ff noemen dat Steijn lui is en bij fuistere dealtjes betrokken is, maar niks willen toelichten.

Ibi probeerde tussendoor nog: "Zullen we het anders over voetbal hebben?" Maar daar had niemand oren naar.
 
Ik vond vooral Pi-air genant. Wel ff noemen dat Steijn lui is en bij fuistere dealtjes betrokken is, maar niks willen toelichten.

Ibi probeerde tussendoor nog: "Zullen we het anders over voetbal hebben?" Maar daar had niemand oren naar.
Vond ik ook. Zijn fittie met Steijn moet hij lekker buiten de media houden. En andersom had Steijn vorig jaar ook beter zijn mond kunnen houden ipv hem op tv een lul te noemen.

Raf had best een punt met Wieffer en dat hij Timber voetballend beter vond.
 
Ik vond vooral Pi-air genant. Wel ff noemen dat Steijn lui is en bij fuistere dealtjes betrokken is, maar niks willen toelichten.

Ibi probeerde tussendoor nog: "Zullen we het anders over voetbal hebben?" Maar daar had niemand oren naar.
Ibi haha die viel weer ff door de mand wat een nietszeggende gast aan tafel is dat Zeg.Vd Vaart kan ik wel waarderen zegt gewoon dat ie met Fnoord fans om tafel zit en hij een Ajax man is. Ibi jij bent toch een PSV man? Ibi…..uh Nee helemaal niet is kijk gewoon en zeg als het slecht dat het slecht is. Nou Ibi Wiefer is al 2 potten zeer slecht maar je lult hem oranje in:lmao:

Oja de fans om tafel vonden het in koor geen rode kaart voor van Nieuwkoop wat hij gleed uit :zien: om de subjectiviteit en framing alvast te kleuren.
 
Ibi haha die viel weer ff door de mand wat een nietszeggende gast aan tafel is dat Zeg.Vd Vaart kan ik wel waarderen zegt gewoon dat ie met Fnoord fans om tafel zit en hij een Ajax man is. Ibi jij bent toch een PSV man? Ibi…..uh Nee helemaal niet is kijk gewoon en zeg als het slecht dat het slecht is. Nou Ibi Wiefer is al 2 potten zeer slecht maar je lult hem oranje in:lmao:

Oja de fans om tafel vonden het in koor geen rode kaart voor van Nieuwkoop wat hij gleed uit :zien: om de subjectiviteit en framing alvast te kleuren.
Ibi zei wel degelijk dat hij wel een PSV-man is, maar dat hij ook objectief is. Deed hij meer dan keurig.
 
Gelukkig begint VI vandaag, dat SV wat jullie allemaal zo geweldig en serieus vinden is/was echt om te huilen, stel 12 jarige kindjes die een geheimpje weten en niet durven te vertellen tegen de juf :braak:
 
Gelukkig begint VI vandaag, dat SV wat jullie allemaal zo geweldig en serieus vinden is/was echt om te huilen, stel 12 jarige kindjes die een geheimpje weten en niet durven te vertellen tegen de juf :braak:
O, vi gaat het niveau zeker een flinke stap omhoog brengen op tv.
O, wacht 🤔
 
Gelukkig begint VI vandaag, dat SV wat jullie allemaal zo geweldig en serieus vinden is/was echt om te huilen, stel 12 jarige kindjes die een geheimpje weten en niet durven te vertellen tegen de juf :braak:
Ik vind al die programma's verschrikkelijk.. Suggestieve onzin van mensen die zichzelf veel te belangrijk vinden

En 99% van wat er gezegd wordt kun je zelf ook wel verzinnen
 
Nee bij VI vandaag is er nooit ruzie en geen ordinaire fifties…

Maar daar word wel verteld als men iets weet, denkt of vindt. Derksen had al zijn 'duistere dealtjes' verklapt als die het wist, ongeacht de consequenties, maar pussy Pierre weet een geheimpje en dat blijft een geheimpje hoor :zwijgen: Ruzies was het onderwerp ook niet, de inhoudt en bullshit juist
 
Ik vraag me altijd al af wat hij op TV doet sowieso, hij heeft de inhoudt, hoofd, stem en charmes niet om boeiend te zijn of andere geboeid te houden voor tv. Zijn PSV verleden houdt hem overeind hier, anders was die op dit forum ook al lang een pispaaltje geweest.
Kijk jij naar de fossielen in vi. Hoogstaande kwaliteit. Vergeet sv.
 
Vi, Alleen maar inhoudelijk hoogstaande televisie 🤔
Och ja, die gasten die zonder dat er een inhoudelijk programma is gepresenteerd al roepen dat ze Timmermans kapot gaan maken. Met zulke uitspraken is het wat mij betreft gewoon een gezwel binnen het omroepbestel.

F3K_-JLWEAAnnr2
 
Terug
Bovenaan Onderaan